04 kwietnia

Szybki post-małe zdobycze biedronkowe

Witam, dziś przychodzę do Was z króciótkim postem, by pokazać Wam co przed chwilą udało mi się kupić w Biedronce. ;) Zakupy są bardzo skromne, ale może dzięki tej notce przypomnę komuś o trwającej ofercie (wiecej-TU), lub zachęcę do zakupu jakiegoś produktu :) 

A oto moje łupy :)


Skrzyp Optima Forte (Pokrzywa, skrzyp polny, witaminy, cynk) wraz z masażerem, Beauty Vitalsss, 9,99 zł, kupiłam głównie dla masażera, zobaczymy, czy będę go używać, czy rzucę go w kąt. ;) 


Uwielbam owocowe peelingi do ciała, a, że jeszcze nigdy nie  miałam peelingu z Biedronki, toteż postanowiłam go wypróbować. :) cena 7,99 zł


Płatków kosmetycznych nigdy za wiele! Tym bardziej, że zestaw kosztuje 5,55zł, a jedno opakowanie wychodzi po 1,85 zł.




 Ponadto skusiłam się też na torebkę wizytową, kolor może trochę nieuniwersalny, ale za 5zł myślę, że warto było. :)


Jakiś czas temu w Biedronce były one za 12,99 zł, wtedy postanowiłam wziąć srebrną:



Myślę, że do jakiegoś jednolitego stroju będą ładnym dodatkiem.
Torebki są usztywniane, w środku mają lusterko jak kosmetyczka oraz pasek w formie łańcuszka, jeśli chciałybyśmy jednak mieć torebkę na ramię. :) 

A Wy skorzystałyście z promocji, które są od dzisiaj w Biedronce? 
Pozdrawiam. ;)) 

20 komentarzy:

  1. ja mam zamiar wybrać się jutro głownie po masażer, mam nadzieje, ze będzie :) peelingi tez mnie interesują, a tymi torebkami mnie zaciekawiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie w każdej Biedronce one będą pewnie, mój sklep musiał mieć ich sporo w magazynie, dlatego taka cena :) Ale nie zaszkodzi sprawdzić ;)

      Usuń
  2. Chyba muszę lecieć po peeling, jestem ciekawa jak pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, bo jeszcze go nie otwierałam! ;)

      Usuń
  3. ja taki masazer kupilam za 1 zl. w tanim sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieźle ;) Jego wartość jest zapewne jeszcze niższa :)

      Usuń
  4. ja byłam dziś w biedrnonie i skusiłam się tylko na żel ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam ochote na jakiś peeling z BeBeauty :D A płatki też musze dokupić!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też się skusiłam na torebkę za 5 zł, ale mam fioletowy kolor ;)Lubię płatki z biedronki, ale tylko te zielone. Fioletowe jak dla mnie są daremne - rozdwajają się i zostawiają pełno włosków ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam płatki niebieskie i też kupiłam w promocji jak były pakowane po trzy:) Peeling wygląda wspaniale,pewnie pachnie smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kupiłam płatki i zestaw pędzli:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Również pierwszy raz udało mi się dostać te peelingi, ja z kolei wybrałam ten o zapachu mango:)

    OdpowiedzUsuń
  10. No to ładnie, udało Ci się z tymi torebkami. Płatki i ja muszę kupić. Masażer :3 uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. na pewno pójdę po płatki:) a i nie wiem który peeling wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te płatki z biedroneczki są bardzo fajnie zrobione nie rozdwajają się,szybko wchłaniają kosmetyk.Lubię je.
    Zapraszam na mojego nowego bloga:
    http://kosmettoszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama nastawiam się żeby zakupić ten peeling do ciała.
    A z biedronki polecam żel do twarzyz firmy be beauty.


    Zapraszam :)
    http://alleve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. używałam peelingu jak dla mnie super

    Zapraszam do mnie ,dopiero zaczynam :)
    http://kosmetycznaplaneta.bloa.pl/2013/06/01/kosmetyki-ktore-musicie-miec-rewelacja/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja używam masażera, wprawdzie nie kupiłam go w biedronce tylko w sklepie z AGD, ale daje naprawdę fajne odprężenia, bardzo poprawia humor ; )

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger