piątek, 5 kwietnia 2013

Skakanka elektroniczna za piątaka

Moja Biedronka chyba czyści magazyn, gdyż dziś znów natknęłam się na przecenę produktu-chodzi o skakankę elektroniczną, której pierwotna cena wynosiła 15 zł (Współlokatorko, dzięki za cynk!) :) 


Aktualna cena to 5 zł


Ja wzięłam czarno-fioletową, były jeszcze czarno-zielone, czarno-niebieskie, czarno-pomarańczowe, czarno-szare oraz biało-niebieskie :) 

Chyba coraz bardziej zaczynam lubić Biedronkę :) 

Warto sprawdzić, czy czasem u Was nie ma przecenionych produktów ;)

Pozdrawiam:)

23 komentarze:

  1. Ja też chcę! jutro lecę do biedronki zobaczyć:P nie widziałam jej ostatnio, ale może jutro;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dzisiaj byłam po 14 w Biedronce i dopiero wtedy zaczęli to układać. :) Niestety wtedy jeszcze nie widziałam co tam wstawią i wieczorem poszłam jeszcze raz. ;)

      Usuń
  2. ciekawa jestem na jakiej zasadzie ona dziala :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można ustalić czas, liczbę podskoków i chyba pokazuje spalone kalorie... tyle rozkminiłam :d

      Usuń
  3. Nie lubię skakanki, ale dzisiaj kupiłam w Biedronce dwa tusze do rzęs, peeling do ciała i krem do rąk z Neutrogeny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peeling do ciała też kupiłam, wczoraj o tym pisałam :)

      Usuń
  4. Fajna rzecz :D Dobrzewiedzieć, że coś takiego istnieje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie uwielbiam wszelakie gadżety :D

      Usuń
  6. O proszę! Niezłą promocję dorwałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uhuhu, widzę że zebrało Cię na zdrowy tryb życia :)) gdyby nie moje aktualne problemy z więzadłem to też pewnie pomyślałabym o jakiejś lekkiej, wiosennej dawce ćwiczeń ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taa, zobaczymy, co z tego skakania wyjdzie :D

      Usuń
  8. ja nawet w regularnej cenie takiej skakanki u siebie nie widziałam:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W styczniu chyba była gazetka Fitness czy coś w tym stylu ;)

      Usuń
  9. Ja mam skakankę z licznikiem, ale zwyczajnie nie mam gdzie skakać, a na dworze jeszcze dla mnie za zimno :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo, niech zima wreszcie się skończy!

      Usuń
  10. a ja kupiłam jakis czas temu po 15 zł ale poki co lezy bo za zimno na skakani .

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę się wybrać do Biedronki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. dzieciństwo mi się przypomniało :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna ale u mnie jej nie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam taką ale czekam na cieplejsze dni by wyjśc i tak na świeżym powietrzu poskakać:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że ja nie mogę skakać na skakance :( bo pierwsze co poleciałabym do Biedronki szukać jej ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla komentarzy starszych niż 7 dni.