03 kwietnia

Poszukiwania zamiennika słynnej Isany-Odżywka Garnier Ultra Doux Awokado i masło karité+nowe produkty do włosów

Chyba nie muszę mówić, że należę do grona osób niezadowolonych z wycofania odżywki Isany z olejkiem Babassu. Używam właśnie ostatnie opakowanie, więc trzeba było wyruszyć na łowy i poszukać odżywki, która choć trochę podobna jest do uwielbianej Isanki. Po przeczytaniu blogów, rozmowie z jedną z włosomaniaczek-blogerek postanowiłam kupić właśnie tą. 



Pojemność 200 ml, ważna 12 miesięcy od otwarcia. Ja ją kupiłam w Rossmannie za 7,50 zł.

Słowa producenta:


i wklejam skład, który przekonał mnie do zakupu-brak silikonów:





Zapach ma przyjemny, delikatny. Jeżeli chodzi o konsystencję to jest typowa dla odżywek- nie za gęsta, nie za rzadka. Isana  miała gęstszą, podobną do maski, przez co wydaje mi się, że była wydajniejsza. Ale tylko trochę. :) 
Isanę można było przez to dłużej trzymać na włosach, bo tak szybko nie wysychała/nie spływała z włosów. W tym momencie akurat nie jest to dla mnie ważne, bo w swojej pięlęgnacji zrobiłam miejsce na typowe maski. ;) 



Działanie za to mają podobne-i to najważniejsze! Szampon lekko plącze mi włosy, bywają nieprzyjemne w dotytku, ale po zastosowaniu tej odżywki są mięciutkie i lśniące, rozplątane, ułatwia rozczesywanie, identycznie jak Isana! Na upartego nie musiałabym po niej stosować ani masek, ani odżywki b/s. 

Dla moich suchych włosów rewelacja.

Właśnie ją kończę, na pewno kupię ją ponownie, ale też chciałabym spróbować innej odżywki, która zachowywała by się jak Isana. Znalazłyście jakiś jej odpowiednik? Chętnie poczytam Wasze propozycje :) 

Dodam tylko, że ostatnio nabyłam dwa nowe produkty do włosów:

Receptury Babuszki Agafii: drożdżowa maska do włosów, Pervoe Reshenie


Spray regenerujący włosy, ocet z malin & koktajl owocowy, Marion


Przekonamy się, czy dobrze i czy w ogóle coś ździałają na moich włosach.:)

Pozdrawiam :)) 

10 komentarzy:

  1. Używam ją od jakichś dwóch, trzech miesięcy i już wiem, że nawet wolę ją od Isany, chociaż tamta była moim ulubieńcem :) no i ten cudowny skład :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę tej maski drożdżowej!

    U mnie ten garnier się nie sprawdzał ;(
    A co do oleju lnianego- gdzie w biedronce? dawno? No u mnie nie ma jak nic, przeszukałam całą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W styczniu. Może za jakiś czas przy okazji akcji tematycznej typu "zdrowe odżywanie" znów będzie. :)

      Usuń
  3. cieszę się, że Ci podpasowała ;) przynajmniej mam czyste sumienie, że Ci ją poleciłam :) buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie ta z garniera nadal stoi nienapoczęta,mam nadzieję że się sprawdzi bo zakupiłam ją dzięki Twojemu blogowi;) a isany niestety nie było mi dane spróbować :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. O odżywce Ultra Doux czytałam wiele pozytywnych opinii - mam ochotę przetestować ją na moich włosach. Spray Marion u mnie się nie sprawdził - efektów [jakichkolwiek] brak.

    OdpowiedzUsuń
  7. Po zrażeniu się do szamponu z tej serii nie ośmielę się chyba kupić odżywki :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tę odżywkę i u mnie się sprawdziła :) Teraz prawie się skończyła, więc kupiłam inną - jakaś Rosyjska nowość z masłem shea i olejkiem arganowym, nazwy niestety nie pamiętam :P
    Zapraszam so siebie, bo mój blog dopiero raczkuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam taką samą srebrną kopertówkę! Jest świetna! Tylko ja ją troszkę upiększyłam i doczepiłam do niej świecidełka :P zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger