22 lutego

O płynie micelarnym z Biedronki słów kilka


To jest mój pierwszy produkt tego typu. Nigdy wcześniej nie używałam kosmetyków takiej konsystencji, gdyż przerażał mnie alkohol w składzie, który wysuszał moją i tak już suchą skórę. Ale płyn micelarny? Czemu nie, można wypróbować!




Płyn Micelarny BeBeauty, seria Face Expertiv, dostępny w sieci sklepów Biedronka, 200 ml, 4,49 zł.
Na początku słowa producenta:





Opakowanie : plastikowa, bezbarwna, raczej niczym nie wyróżniająca się buteleczka; jedyne co w niej oryginalnego to otwarcie, które swoją drogą nie jest zbyt praktyczne jak dla mnie, gdyż dozuje albo niewystarczającą albo zbyt dużą ilość produktu, przez co płyn wydaje się niewydajny, ale za taką cenę mogę wybaczyć ;)



Zapach jest delikatny, przyjemny, czuję w nim trochę zielonej herbaty, trochę winogron, ale jednoznacznie nie umiem go określić.

SKŁAD:


Posiada sławne, nieszczęsne parabeny, jednakże są one na końcu składu.
Podobno producentem jest TOŁPA, która produkuje również innym produkt tej serii, czyli żel micelarny, którego bardzo lubię.

Z demakijażem radzi sobie u mnie nieźle, czuję, że po aplikacji skóra jest oczyszczona, a oczy nie pieką po nim.

Nie odczuwam uczucia pieczenia na policzkach, co było często moim problemem po zastosowaniu produktów do mycia twarzy.

Stosuję go również rano do tonizacji twarzy, przez co rano moja skóra jest odświeżona.
Polecam ten produkt, u mnie sprawdził się świetnie, choć nie zapewniam, że każdemu się spodoba, ale za taką cenę warto wypróbować ;) 

A Wy już go używałyście? Co o nim myślicie? Chętnie poczytam :) 

15 komentarzy:

  1. Mnie dziwnym trafem ten płyn nie kusi ani trochę .

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię ten płyn, dobrze się u mnie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam w koszyku i odstawiłam, ale jutro będę w Biedrze... :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie miałam tego płynu, ale chętnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi niestety nie przypadł do gustu. Nie zmywał dokładnie makijażu, a dodatkowo szczypał mnie w oczy. Stwierdziłam, że nie warto się katować, choć jest bardzo tani. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. kupiłam tydzień temu już 2 buteleczkę i jestem zadowolona, zdecydowanie jest to mój hicior z Biedronki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Niedawno kupiłam drugą buteleczkę. Bardzo fajny micel za śmieszne pieniądze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię. Za tą kasę bardzo bardzo dobry i głupio nie wziąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mimo,że pracowałam w Biedronce jakoś nie zwróciłam w ogóle na ten płyn uwagi.
    Jakoś mnie nie zachęca :P może dlatego,że obecnie posiadam zapasik innych płynów micelarnych ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. To bardzo dobrze, że nie piecze;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten płyn i jest niezły. Zapraszam do mnie: zwierzenia-kosmetykomaniaczki.blogspot.com i być może do obserwowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. O właśnie zastanawiałam się nad kupnem , bo widziałam, że w biedrze promocja jest. Twoja opinia mo pomogła ! Dzięki ;>

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziś właśnie kupiłam, mam nadzieje, że nie pożałuje :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger