28 lutego

Maseczka peel off Acne Killer


Jakiś czas temu otrzymałam wiadomość od LUX STYLE o możliwości testowania ich produktów. Dostałam maseczkę peel of ACNE KILLER (szczegóły, zalecenia, cena-TUTAJ)

Acne Killer – pakiet 5 sztuk (10 ml)



Mimo, że nie mam większych problemów skórnych, to niestety zaskórniki często goszczą na mojej twarzy.

Zastosowałam ją kilka razy, na brodę, nos i czasem czoło, gdyż obawiałam się, że na policzki może być zbyt mocna.


Trzymałam ją pół godziny, jak zaleca producent, czasem dłużej. Jest gęsta, czarna, co mnie z początku przeraziło J

Gdy zasychała na twarzy nie mogłam się uśmiechać, co mnie trochę denerwowało, ale to pewnie dlatego, że nie jestem przyzwyczajona do stosowania maseczek. ;)

Raz ją odrywałam, raz zmywałam ciepłą wodą-zdecydowanie wolę tę drugą opcję, bo ściąganie nie należy do przyjemnych czynności, czułam, jakbym odrywała również skórę, aczkolwiek w ten sposób widać było te wszystkie zaskórniki, które dało się ściągnąć (naprawdę było widać). J Po tym sposobie skóra była chwilowo zaczerwieniona.



Skóra po maseczce jest gładka, przyjemna w dotyku.

Jedno opakowanie miałam na 3 razy, gdyż jak już wcześniej pisałam, maseczki nie stosowałam na całą twarz, tylko na wybrane partie.

Zostały mi 4 opakowania, które na pewno będę stosować oszczędnie-gdy zauważę zwiększoną ilość wrogów na moim nosie J

Nie mogłam dodać zdjęć ze swoją twarzą, gdyż aktualnie mam zaczerwienienia alergiczne. Zdjęcia pochodzą ze strony LUX STYLE.


Według mnie maseczka jest naprawdę dobra, jeśli chodzi o zaskórniki. Niestety nie miałam możliwości przekonania się, czy dobrze działa również przeciw tzw.pryszczom.
Minusem jest cena, która może odstraszać. Jeżeli jednak komuś to nie przeszkadza, to ja z mojej strony ten produkt polecam.


Pozdrawiam ;) 

12 komentarzy:

  1. nie dla mojego typu skóry, ale dobrze wiedzieć, żeby podpowiedzieć koleżankom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wlasnie na nia czekam, ciekawe jak sie spisze :P

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znałam, myślę że czas poznać :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Również dostałam od nich propozycje współpracy, ale zrezygnowałam bo jakoś mnie nie przekonuje ta maseczka. Jakaś podejrzana mi się wydaje...

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam już kilka opinii na temat tych maseczek i same pozytywy :) tylko szkoda, że są dość drogie :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Czarna maseczka :D Ciekawie to wygląda :D

    Jeśli lubisz kosmetyki zapraszamy również na Naszego bloga:
    http://oriflameimy.blogspot.com/
    Pozdrawiamy bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Maseczka dla ninja :)
    Szkoda, że cena jest dość wysoka :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Śmiesznie wygląda po nałożeniu na twarz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cena może i nie niska ale liczą sie efekty, mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  10. Nice article. I study something similar here at Purdue University.
    It's really helpful to learn new things from fellow writers and get information from new sources. If it's okay, I'd greatly appreciate it if I might use a few of the articles on your blog. Naturally, I’ll feature a hyperlink to %target_domain% on my blog. Kudos for posting.

    Here is my web-site: http://tennis4gatti.com/xojadydjoko891

    OdpowiedzUsuń
  11. Greetings, I'm Sima and I've recently started to get
    involved with what you're going over. I am not certain where you’re obtaining your ideas, but solid job anyway. I really should devote some more time learning and understanding more. Thanks for the article: I was looking for this info for my search.

    Also visit my weblog ... http://Www.skenz.it/traduttori/tesine/index.php?title=Utente:Hydudisrumo761

    OdpowiedzUsuń
  12. Quality work, pleased to have found this place on blogs list.
    This is the sort of resources that should
    be distributed online. You should really think about publishing
    more things like this on web 2.0 list. Shame on the search engines for not placing this blog
    higher. If you're interested, please come and read my web site. Kudos

    Here is my blog post 75217

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger