wtorek, 29 stycznia 2013

Okulary Firmoo

Jeszcze nie tak dawno na blogach mnożyły się recenzję nt. kularów z Firmoo. 
Ja, po ponad miesięcznym użytkowaniu dzisiaj mam zamiar napisać sobie to i owo o nich :) 

Po krótce wam tylko powiem, bo to już zapewne wszystkie wiecie, że Firmoo to firma amerykańska, która od jakiegoś czasu prowadzi promocję dla nowych klientów, tzn.pierwsza para okularów gratis, płacimy tylko koszty wysyłki (60zł). Więcej o tym TUTAJ. Gdy zobaczyłam pierwszy post tego typu, od razu chciałam je zamówić,ale trochę poczekałam i okulary przyszły do mnie same wraz z wyposażeniem:




dodawane były jeszcze wkrętełka, ale gdzieś je posiałam :) 

Ogólnie do okularów nie mam zastrzeżeń, nie wyglądają, jakby miały za chwilę się rozlecieć, aczkolwiek według mnie oprawki nie są proporcjonalne do wielkości całych okularów, tzn.są za cienkie.
Oprócz tego jako posiadaczka dwóch par okularów korekcyjnych stwierdzam, że ściereczka do czyszczenia jest świetna, szybko doczyszcza okulary, niby taki detal, ale wywołał spore, pozytywne wrażenie.:)


I jeszcze focia z rąsi:


Wiem, że macie już dość recenzji o nich, dlatego kończę tą moją króciutką notkę.
I wracam do nauki ;x

Pozdrawiam :))


11 komentarzy:

  1. Wow!jak Ci ślicznie w tych okularach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne okularki. Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć! :)
    Zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Blog.
    Wpadnij do mnie po info
    http://malwi73.blogspot.com/
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja właśnie musze wymienić okulary ... długo czekałaś aż przyjdą ? Może też się skusze jeżeli to pewna opcja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne okularki :) dobrze Ci w nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. http://shinybox.pl/?ref=b71a818 zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie w nich wyglądasz, ja właśnie czekam na swoje :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla komentarzy starszych niż 7 dni.