06 listopada

WYNIKI ROZDANIA

Witam ;) 

Bardzo mi miło, że tyle osób zgłosiło się do mojego pierwszego rozdania :) 

Mimo tego, że jasno zostały określone zasady, to niektórzy podawali błędne informacje, czy też zgłaszały się blogi typowo rozdaniowe. Nie rozumiem, po co takie osoby w tym momencie się zgłaszają. 
No, ale koniec smutnych rzeczy, przejdźmy do przyjemniejszej chwili:) 

Po żmudnej pracy sprawdzenia wszystkich losów czas wyłonić zwycięzcę.

Tą osobą jest:


Gratuluję Moja Droga :) :) :) 

Już wysyłam do Ciebie e-maila :) 


Jeszcze raz dziękuję za zgłoszenie do udziału w zabawie, mam nadzieję, że w większości będę miała nadal z Wami kontakt w postaci na przykład komentarzy pod postami :) 

Następne rozdanie za jakiś czas :) 

Pozdrawiam ;)) 

13 komentarzy:

  1. prawie się udało;) ale gratulacje;)

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurde, było tak blisko! ;d gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo sie cieszę z wygranej :) Niestety byłam zmuszona zmienić adres email, oto moj nowy: monika.toczek@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :) mi jak zwykle niewiele do szczęścia zabrakło :D

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszczę.. no ale gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za zabawę i Gratuluję zwyciężczyni =D
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  7. Aj było blisko :( Może innym razem :)
    Gratulacje ! :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger