piątek, 9 listopada 2012

Lakier nude na jesienne, nudne dni ;)

Po letniej porze, która charakteryzowała się u mnie szalonymi kolorami, czas na spokojne, stonowane odcienie.
Pokażę Wam dzisiaj mój lakier nude, którego bardzo lubię i który raczej często będzie królował na moich paznokciach podczas tej jesieni. Mowa tu o lakierze Safari firmy Quiz.



Niestety pora roku jest jaka jest, szybko się ściemna i nie mam często możliwości zrobienia jakichkolwiek zdjęć.. a jak już coś jest, to paskudnej jakości.



Kolor jest świetny dla jasnych dłoni (takie, jak moje), które często nie wyglądają dobrze w ciemnych kolorach.

Nałożyłam tutaj dwie warstwy lakieru. Nie schnie bardzo długo, lecz lepiej  nie chwytajmy się prac ręcznych zaraz po pomalowaniu.;) Wytrzymuje u mnie max 3 dni. Nie ściera się. 
Ogólnie tak można powiedzieć o wszystkich lakierach Safari.

Uwielbiam ten kolor, to jest moja wersja paznokci na jesień ;) 

A jaka jest Wasza wersja na jesień?
Pozdrawiam :)) 

26 komentarzy:

  1. Ja niby mam jasne dłonie, ale ten odcień wygląda na nich komicznie. A szkoda, bo bardzo mi się podoba :(

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny! uwiebiam nude na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam nudziaki! I ostatnio polubiłam topper z Essence chociaż wcześniej nie lubiłam brokatowych lakierów

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój sposób na jesienne paznokcie to nasycone ciepłe barwy natury, pomarańcze, bordo, śłiwki, jarzębiny, orzechy, ciemna zieleń.. Lubię lakiery tej firmy, nigdy mnie nie zawiodły :) Nudziak śliczny. Obserwuję : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny kolor ale ja bym go ożywiła jakimiś cekinami albo chociaż stempelkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, ja też, ale to jak mi urosną trochę te ogryzki ;)

      Usuń
  6. Podoba mi się, lubię kolor nuude; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolorek tylko że ja nie mam u mnie dostępu do tych lakierów :(

    OdpowiedzUsuń
  8. moja wersja, to bordo albo śliwka, chociaż tak na prawdę, to zmieniam prawie co dzień w zależności od mojego widzimisię:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale cudny nudziak ;) muszę się za nim rozejrzeć

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny kolorek :)
    wszystkie takie beżowe mi sie pokończyły,właśnie chyba za takim kolorkiem sie rozejrze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj! ♥ Zapraszam na nową akcję "Zainspiruj się gwiazdą!" Makijaż, fryzura, paznokcie a może cała stylizacja?! Do koloru do wyboru! Ściągamy z gwiazd ;) wszystkie chwyty dozwolone ;p Czekam własnie na twoje zgłoszenie! Dołącz już teraz pod ta notką:
    http://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com/2012/11/nowa-akcja-zainspiruj-sie-gwiazda.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny kolor!:) I tanioszka, seria Safari bardzo mi podpasowała;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się ten kolor lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję ;)
    ja również nie żałuję. Dzięki Bogu, że poszłam się zapytać ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam takie kolorki, szczególnie jesienią;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana organizuję konkurs na moim blogu z firmą renee.pl do wygrania jest wybrana przez ciebie para bucików. Zapraszam Cię do wzięcia udziału :*

    link do konkursu:
    http://efffastyl.blogspot.com/2012/11/konkurs-z-renee-do-wygrania-mega-para.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Znalazłam te lakiery u mnie w miasteczku w kwiaciarni,cena za sztukę 5 zł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj, troszkę przepłacone, ale ważne, że są :))

      Usuń
  18. Uwielbiam lakiery nude, są one idealne dla osób o jasnych dłoniach.Wyglądają pięknie. W tej chwili stosuję odżywkę od Eveline i po kilku warstwach daje ona właśnie taki piękny jasny odcień:)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam takie koloryyy ;P

    zapraszam do mnie ;) promocja -15% na całą biżuterię !
    czekoladowoooo.blogspot.com
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolor lakieru faktycznie śliczny, a nie jestem fanką firmy Safari... :/

    Zapraszam na:
    krainadefantasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla komentarzy starszych niż 7 dni.