niedziela, 23 września 2012

Diadem,długotrwały podkład matujący

Dziś o kolejnym produkcie Diadem-tym razem długotrwały podkład matujący.
 
 
Posiadam odcień nr 7 (ciepły beż)
 
 
 
Producent obiecuje,  że
 
Jedwabisty podkład łatwo przylega do skóry i perfekcyjnie cieniuje. Doskonale rozprowadza się na twarzy nie dając efektu maski i nie pozostawiając smug. Idealnie się wchłania a zarazem świetnie kryje wszelkie niedoskonałości skóry. Częściowo nawilża skórę, dzięki czemu naturalnie wygląda na twarzy. Szczególną zaletą jest fakt, iż nie brudzi ubrań. Jego specjalna formuła zapewnia długotrwały efekt gładkiej cery przez wiele godzin. Zawiera witaminę E oraz roślinne i morskie ekstrakty mające właściwości ochronne i kojące. Testowany pod kontrolą dermatologiczną i przeznaczony do każdego rodzaju skóry.
 
Dostałyśmy podkłady przeznaczone chyba dla mulatek....  Szkoda, że nie mogłyśmy mniej więcej sobie dobrać odcień, bo jak zobaczyłam jaki mam numerek, to od razu zniechęciło mnie to do recenzowania.
 
Dla porównania zdjęcia mojej łapki normalnej i po nałożeniu podkładu...
 

 
 
Różnicę widać, prawda? Dodam, że twarz mam lekko jaśniejszą od dłoni.
 
Mimo wszystko przez kilka dni będąc w domu aplikowałam go na twarz i oto moje spostrzeżenia:
-na początku dodam, że nie chcę być chamska, ale opakowanie to chyba jedyna jego zaleta :D ( bo jest bardzo eleganckie, prześwitujące, z pompką)
- niemiłosiernie śmierdzi babcinymi kosmetykami! O ile w cieniachi różu mi to nie przeszkadzało, to tu naprawdę paskudnie pachniało
-jeżeli chodzi o mat-dla mnie ok, mam suchą skórę, więc błyszczenia się nie zauważyłam
-podrażnił mnie,mam zaczerwienienia na policzkach, które po nałożeniu podkładu zbrązowiały...
 
I co ważne (przynajmniej dla mnie)
posiada w składzie PARAFINĘ!
 
wklejam info dla tych, dla których to jeszcze czarna magia:
 
PARAFINA - zwana inaczej „olejem mineralnym” to mieszanka węglowodorów nasyconych uzyskanych z destylacji ropy naftowej.
Parafina ma czynić skórę gładką i elastyczną.
W rzeczywistości, w sposób bardzo szkodliwy, nadaje jej tylko efektu gładkości i pozornej elastyczności.
(tak, tak, to jego super "nawilżenie"...)

Parafina, hamując procesy wymiany gazowej, sprzyja rozwojowi bakterii beztlenowych, tworząc świetny grunt pod trądzik. Dłuższe stosowanie produktów kosmetycznych, których skład oparty jest na „oleju mineralnym”, doprowadza do przesuszenia tkanki skórnej i przyśpiesza proces starzenia się skóry.
 
Mimo że jest to naturalny związek chemiczny, nie jest on przyswajalny przez ludzki organizm, który traktuje parafinę jak ciało obce. Nie trawi jej, nie absorbuje także od zewnątrz.
„Olej mineralny” tworzy na skórze warstwę, która nie pozwala jej oddychać, wydzielać potu ani toksyn, co w konsekwencji prowadzi do kumulowania się wydzielin skórnych pod szczelną skorupą parafiny.


W składzie może być oznaczona jako:
 
•Paraffinum Liquidum
•Paraffin
•Synthetic Wax
•Isoparaffin
•Mineral Oil/White Oil
•Vaseline
•Petrolatum
•Ceresin
•Isododecane
•Isobutane
•Isohexadecane
•Ozokerite
•Cera Microcristallina
 
 
Oczywiście te moje zaczerwienienia to pewnie jej sprawka.
 
Chyba na końcu nie muszę pisać, czy jestem zadowolona z produktu? :)
 
Cena: 39,90 zł(!)
 
 
Na szczęście jest produkt tej firmy, który spodobał mi się... ale o tym będzie wieczorem.
 Miłego (jesiennego już) Dnia, pozdrawiam :)
 
 
 

6 komentarzy:

  1. O nie, produkt nie dla mnie. Miałabym masakrę na buzi:/

    OdpowiedzUsuń
  2. drogi, ma babciny zapaszek a do tego jeszcze parafina w składzie ;/ nie dla mnie niestety.

    P.s dopisz do listy poostaci w jakich występuje White Oil ;)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. 40 zł za słoik zabarwionej parafiny? chyba ich pogrzało. Zresztą nawet gdyby był tańszy, patrząc na skład mówię stanowcze nie, bo zapewne zapchałby mnie tak, że przez rok bym nie doszła do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. tez mnie nie przekonal ten podklad ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. opakowanie rzeczywiście ładne ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla komentarzy starszych niż 7 dni.