22 września

Diadem-prezentacja cieni oraz różu

Słyszałyście o marce DIADEM? Pewnie już tak, bo ostatnio można sobie poczytać o tych produktach na blogach;)
Na Śląskim Spotkaniu Bloggerek (przy okazji chciałabym podziękować organizatorkom, było super!) odwiedziła nas Pani z firmy DIADEM i dała nam małe co nieco :)
Dziś pogawędzę sobie o dwóch produktach-cieniach i różu. Nie będę rozgadywać się o opakowaniach-wystarczy, że napiszę, iż są solidnie wykonane. :)
Na pierwszy ogień idą cienie-ja mam nr 6 o przyjaznej nazwie "Poranna mgiełka".
Są one lekko popielate, w chłodnych odcieniach szarości i bieli
 
Parę słów od producenta:

 
 
Cienie satynowe, nie kryją w 100%, są prześwitujące.
Na trwałość nie mogę narzekać, trzymały mi się z bazą 7 godzin, póki nie zmyłam wieczorem makijażu ;)
 
Na powiece prezentują się nasępująco:
 
 
 
Swatche:
 
 
w pomieszczeniu
 
 
w świetle słonecznym
 
 
1.cienie na sucho
2.z bazą
3.na mokro
 
 
Z bazą uzyskujemy bardzo delikatny makijaż, za to możemy trochę poszaleć, gdy zaaplikujemy go na mokro ;-)
 
Koszt-13.90 zł
 
 
Jeżeli chodzi o róż-posiadam nr 8 nektar brzoskwiniowy-ten produkt w porównaniu do cieni bardziej mi przypasował, gdyż ogólnie ciepłe odcienie są odpowiednie dla mojego typu kolorystycznego -czyli wiosny ;)
 
Posiada drobne złotawe drobinki, które widac chyba tylko w opakowaniu :)
 
 
Producent rzecze:
 
 
 
Jak dla mnie jest całkiem ok, delikatnie nakładam go na paliki, na twarzy wygląda o tak:
 
 
 
Delikatny efekt raczej trzyma się przez cały dzień
 
Koszt: 12,90 zł
 
 
Oba produkty mają zapach babcinych kosmetyków (chodzi mi o taki "bazarkowy" zapaszek:D), aczkolwiek nie przeszkadza mi to tak, jak przy innym produkcie, którego również zrecenzuję :)
 
 
 
A tymczasem żegnam się, do następnego napisania, pozdrawiam :)
 
 
 
 
 


10 komentarzy:

  1. A ja tego zapachu właśnie nie lubię :D całkiem nieźle się prezentują produkty tej firmy, czemu więc o niej wcześniej nie słyszałam? :I

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja trochę też, bo kto lubi śmierdzące zapachy?:D
      Ja coś słyszałam, ale o jakim produkcie konkretnie, kiedy i gdzie już nie pamiętam :D

      Usuń
  2. Zarówno róż jak i cienie mają bardzo ładne kolorki, podobają mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z tej firmy miałam tylko lakier i był bardzo fajny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny róż :) o firmie nigdy wcześniej nie słyszałam (gdzieś tam przewinęła mi się nazwa wcześniej) ale chętnie wypróbuję z niej coś, zwłaszcza że ceny mają niskie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzisiaj widziałam te kosmetyki z zwykłym sklepiku, ale opanowałam się jakoś przed kupnem :D. Ten róż mi sie bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor cieni, na moją cerę nie bardzo... Ale róż bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  7. też róż bardzo mi się podoba na Twojej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się odcień różu
    naprawdę jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam nigdy styczność z marką Diadem, ale zdjęcia ich kosmetyków i ich kolor na skórze prezentują się naprawdę kusząco. Zdecydowanie będę musiała sprawdzić kosmetyki tej marki. :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger