poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Makijaż na letnią imprezę ;-)

Niestety pogoda mi nie pomagała, dlatego jakość zdjęć pozostawia wiele do życzenia. Poza tym robione są kalkulatorem.:D W rzeczywistości makijaż jest bardziej widoczny ;-)

Użyłam: 

1.INGLOT, 393 pearl
2.My Secret, 110 pearl touch
3.MIYO, 07, Chocolate
4.INGLOT, 446, pearl
5.Essence, gel eyeliner, 01
6.Essence, tusz I love Extreme

A oto jak się przedstawia na oczach : 









Nie jestem specjalistką w dziedzinie makijażu, wiem, że robię błędy i do perfekcji mi daleko :) 



23 komentarze:

  1. masz śliczne duże oczyska:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem zachwycona i oczu oderwać nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie za ostry ale na Tobie wygląda bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Buu,nie moje kolory- nie będę się mogła zainspirować.
    Ten cień My Secret wygląda ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny makijaż :) ale Ty urocza jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo łądny makijaż - i uważam, że jak najbardziej do twarzy Ci w niebieskościach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny ten cien z my secret :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super Ci makijaż wyszedł, pasuje do oczu bardzo;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się :) fajne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolory ładnie ze sobą współgrają, także całość jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale Ty masz tą buzie uroczą! taka słodka, że nie mogę się napatrzeć! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć! :) Bardzo podoba mi się Twój blog, więc jak byś chciała wymienić się obserwacjami to zaraszam:) Co Ty na to? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. makijaż idealnie do Ciebie pasuje! :)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla komentarzy starszych niż 7 dni.