wtorek, 7 sierpnia 2012

Małe zakupy niekosmetyczne ;)

Hej ;)

To chyba będzie pierwszy taki post na moim blogu, bo nigdy nie pokazywałam co kupiłam, prócz kolorówki.;-)
W skład zakupów oczywiście będą wchodzić zakupy secondhand'owe ;) Jest ich mało, ale cóż, nie wyhaczyłam innych fajnych rzeczy. Może zacznę właśnie od zakupów w lumpeksie:



do torby poszukuję długiego paska ;)


za obie rzeczy zapłaciłam 14,99zł


Po zawiązaniu pod biustem sukienka bardzo podkreśla biust i talię :) 12zł



Przechodzimy do 'akcesorii'...

w sam raz do mojego olejowania :) Już nie będę latać z dużym, opadającym ręcznikiem :D 
Kupione w sklepie z pierdółkami za 2,50zł

.

...i do dodatków :) 

spinki te mam zamiar przypinać przy moim standardowym, codziennym uczesaniu-koczku :)
Zamierzałam kupić kokardki jednokolorowe, jednak takich nie było, więc wzięłam te trochę przesłodzone :D
Krata-3zł, groszki-1,50zł

Uwielbiam drewnianie kolczyki , szczególnie koła! Niestety takich nie posiadali, więc wzięłam te, które swoją drogą podobają mi się :D




Miłego wieczoru, pozdrawiam ;-)

20 komentarzy:

  1. Taki turban też by mi się przydał do olejowania i masek - muszę gdzieś takiego poszukać.

    OdpowiedzUsuń
  2. kokardka w groszki rządzi :D chyba też sobie taką sprawię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodkie kokardki, też chcę takie:D

    OdpowiedzUsuń
  4. O, świetny turban :) I kolczyki, ja dawno kolczyków nie nosiłam :) I sukienka jest świetna. Całe zakupy są świetne :) Kokardki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna bluza,sukienka przeurocza,świetne te kokardki.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna bluza..a turban bardzo praktyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. też lubię drewniane kolczyki, a swoje ulubione zgubiłam:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluza bardzo fajna;) Zapraszam do mnie www.xmojerecenzjekosmetykowx.blogspot.com/ dodaję do obserwowanych. Będzie mi bardzo miło, jeśli również mnie dodasz:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Też lubię drewniane kolczyki !! :) ale ciężko je u mnie w mieście dostać :(
    Ładna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna bluza:)
    ostatnio stwierdziłam, że w mojej szafie jest za mało sportowych ubrań, które od czasu do czasu się przydają, więc taka bluza bardzo by mi się przydała:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna ta druga kokardka.
    Jestem twoją setną obserwatorką dlatego liczę na rewanż. Zapraszam do mnie >>> zyciowe-slodkosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. o fajna bluza;)

    u mnie post o Marizie- zostan konsultantka! zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne kolczyki ! też lubię drewniane, ale ciężko je zdobyć ;) jedynie na necie takie widuję :p dlatego przerzuciłam się na kolczyki z modeliny :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla komentarzy starszych niż 7 dni.