czwartek, 30 sierpnia 2012

Dziękuję za setkę!

Moje Drogie, niedawno wybiło mi 100 obserwatorów bloga! 



Bardzo się cieszę tym wynikiem, gdyż nie spodziewałam się, że w ciągu 5 miesięcy, czyli praktycznie od marca zbiorę taką ilość. Blogowanie sprawia mi przyjemność, cieszę się z każdego nowego obserwatora, wierzę, że podoba mu się choć w części to, o czym piszę i muszę przyznać, że jak na moje małe zaangażowanie w blogsferze(czyt.komentowanie innych blogów) i braku jakiegokolwiek rozdania mam dość dużą ilość komentarzy i obserwatorów. :) 

Dziękuuuuję! 


A już wkrótce  niespodzianka na blogu :) Miłego dnia!

15 komentarzy:

  1. to ja powiększę tę liczbę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) życzę kolejnych setek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratujule :) Bardzo lubię Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i zazdroszczę, bo dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem i chciałabym móc poszczycić się tyloma obserwatorami za kilka miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :)
    I zapraszam do mnie, dopiero zaczynam, ale mam nadzieję, że uda mi się rozwinąć tak jak Tobie!
    Pozdrawiam!
    [avenlin.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję ;) ja zawsze w Ciebie wierzyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję ;)

    obserwuje i zapraszam ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. za niedługo będzie 5 setek bo jesteś milusią osóbką :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prosta i przyjemna praca w internecie !! Dzięki niej można stworzyć swój własny biznes, pracując głównie przez internet. Jeśli jesteś zainteresowana/y , zapraszam Cię na moją stronę- tam możesz pobrać darmowe Vademecum, z którego dowiesz się wszystkiego. Zapraszam- www. kasiawar. mojeori. pl

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla komentarzy starszych niż 7 dni.