29 lipca

Wycofywany produkt Essence-pomadka nr 55 Coralize me!

Hej ;)

Dowiedziałam się ostatnio o wycofywanych produktach Essence, wyprzedaż przewidziana jest w połowie sierpnia, wśród nich jest również ta pomadka.


Można ją dostać w takich drogeriach jak Natura, Douglas, Tesco Extra oraz wielu innych, mniej znanych, a także w osiedlowych małych sklepikach.

Jej cena regularna to ok.9zł

Jest ona idealna dla osób takich jak ja, które boją się intensywnych barw na ustach ;)) Jest taka trochę pół transparentna, kolor jest delikatny, aczkolwiek spokojnie możemy dostrzec go na ustach:). Posiada drobinki, dodają one trochę "świeżości".
Napewno jest to świetny kolor na lato.




Niestety szybko znika z ust. W tym przedziale cenowym naprawdę można już znaleźć pomadki w dobrej jakości. Niestety podkreśla suche skórki.








Ponadto jeżeli chodzi o opakowanie jest dość kiczowate, plastik jest średniej jakości, łatwo pęka, kolor na opakowaniu ściera się,dość nieestetycznie to wygląda.

tak wygląda opakowanie po ponadrocznym użyciu

Pomimo tych paru wad, może nawet dość istotnych ja tę pomadkę lubię i zapewne będę rozglądać się za nią w czasie wyprzedaży. Myślę, że warto ją kupić po zmniejszonej cenie. Mam nadzieję, że to będą prawdziwe wyprzedaże, a nie, że ceny będą zmniejszone o 1-2 zł. :)


Swoją drogą też tak macie, które kupujecie produkty, mimo tego, że obiektywnie patrząc mają wiele wad? 
Pozdrawiam :)) 

7 komentarzy:

  1. Szkoda że ją wycofują, lubię ten odcień. Fakt trzyma się na ustach krótko, ale to pewnie dlatego że nie jest mocno kryjąca (właściwie wcale).

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę ją zdobyć:) ostatnia chwila

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam ją dwa dni temu za 5,99 :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam z tych pomadek nude i wady ma takie same... czyli zero funkcji pomadki :/ wiec raczej na pewno już nie kupie ;) wole poszukać coś lepszego w podobnej cenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię te pomadki, swojego czasu miałam nudziaka
    i gdy go wykończyłam kupiłam następną taką samą,
    przyjemnie nawilżają usta i nadają delikatny kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger