06 lipca

Prezentacja części produktów kolekcji różanej WIBO

Hej ;-)




Udało mi się upolować wczoraj i dzisiaj parę rzeczy z kolekcji różanej WIBO, które są wystawione na wyprzedaż, po jakże niskiej cenie 1,29 zł. Grzech nie brać!(mimo, że kolekcja cały czas wydawała mi się tandetna:) ). Tak naprawdę wątpiłam, że coś zastanę, bo będąc w mieście rodzinnym kolekcji tej już nie było. Oto zdjęcia produktów:

eyeliner, grafitowy



Lakier do paznokci nr 1. Niby ma pachnieć różami, ja jednak czuję sam zapach typowego lakieru


 Różany lip gloss do ust 01


Pomadka różana z formułą błyszczykową Summer Kiss 01




 Róż do policzków Nude Rose 01


Róż do policzków Silky Rose 03








Jeżeli macie okazję, to czemu by ich nie kupić i nie przetestować. :) Ogląd na nie jako tako macie po obejrzeniu zdjęć. :)




Pozdrawiam, udanego weekendu! :))

11 komentarzy:

  1. pomadki, błyszczyki i róż całkiem fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z tej wyprzedaży kupiłam w sumie 9 rzeczy - zakupy pokazałam w 2 postach:) Żałuję, że nie trafiłam na grafitowy liner :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta pomadka ma piękny kolor :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę to wypróbować:) Ciekawy blog.
    BTW zapraszam na mojego bloga na pierwsze rozdanie. Do wygrania kosmetyki:)
    http://kosmetykiimoda.blogspot.com/2012/07/pierwsze-rozdanie-na-trendis.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię kosmetyki Wibo, jednak ta kolekcja do mnie nie przemówiła :) Pozdrawiam, Marta.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczę, tak tanio, a ja nic nie kupiłam :( Ciekawe czy jeszcze coś znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też wczoraj zaszalałam z tą kolekcją;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Róż do policzków wydaje się baaaardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie po tych kosmetykach nie było ani śladu..... ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. błyszczyk wygląda apetycznie :) i eyeliner może być dobry :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger