29 lipca

"Moje Piękno"-gazetka urodowa, Biedronka, 01-14.08.2012


Hej ;)

Dziś przychodzę po raz drugi-tym razem z nową gazetką urodową Biedronki, obowiązującą od 1 do 14 sierpnia 2012. Niespodzianką jest to, że w kolorówce nie znajdziemy kosmetyków Eveline, a firmy...Bell. W gazetce są tylko dwa produkty Eveline, w dziale pielęgnacyjnym. 

Z góry przepraszam za jakość zdjęć, był robione na szybko i w dość "niewdzięcznym" świetle :)





































Upatrzyłyście sobie coś dla siebie?:)
Pozdrawiam ;)

16 komentarzy:

  1. Pewnie, że upatrzyłam - listę mm długą, ale nie wiem, czy na wszystko starczy kasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądam gazetke już cieszyłam się, że będzie 'dwupack Garniera' a tu .. dupka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może będzie następnym razem ;)

      Usuń
    2. Ale przecież jest napisane, że to duopack.

      Usuń
    3. Aż zerknęłam w gazetkę, nie oglądałam tych stron z farbami z uwagą, bo mnie to nie interesowało.. i faktycznie pisze DUO :)

      No, ale tu na zdjęciu tego zbytnio nie widać xD

      Usuń
    4. Tylko, że ja farbuje Colour Naturals a tam jest Nutrissia czy jak to tam leci ... O_o

      Usuń
    5. W sumie patrze teraz na stronie Garniera i numeracja jest ta sama co w gamie Colour Naturas - nic nie szkodzi spróbować.

      Usuń
  3. gdybym tylko była w pl na pewno bym sobie cos znalazła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. znalazłam mnóstwo fajnych rzeczy, ale niestety w mojej Biedronce okazały się... wykupione... uroki bycia w centrum większego miasta

    OdpowiedzUsuń
  5. zostałaś otagowana, zapraszam do mnie, by spr zasady tagu - moje sekrety.

    OdpowiedzUsuń
  6. matko ile fajnych rzeczy, szkoda,że oszczędzam,bo jejku jejku :P

    Zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniowym konkursie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger