12 lipca

Dzisiejsze zakupy-cienie My Secret ;)

Witam!

Właśnie wróciłam z Natury. Od dzisiaj matowe cienie My Secret kosztują 2,99 zł, a perłowe oraz potrójne 3,99 zł. 



Moja kolekcja cieni powiększyła się o 1 mat i 3 perły. 

Zacznijmy od cienia matowego-nr 505



Zapewne będę go używać jako cienia bazowego.



A teraz perły:

103


Sprawia wrażenie, że jest fioletem, mój aparat za bardzo przekłamuje kolory :)
(choć jak się gołym okiem przypatrzę, faktyczne, coś z fioletem wspólnego ma ;) )



104



103 i 104 wydają się być bardzo podobne, dlatego wklejam ich "wspólne" zdjęcie :) 





110




Przez pewien czas miałam obrzydzenie do pereł, aczkolwiek na lato są według mnie wręcz idealne, pasują do opalonej twarzy.



A Wy skorzystałyście z promocji w Naturze? Zakupiłyście cienie My Secret?

Pozdrawiam :)) 




13 komentarzy:

  1. chyba skuszę się na jakieś maty :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ochotę zaopatrzyć się w jakiś mat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie maty były w trochę gorszej jakości... Dlatego wybrałam tylko jeden :)

      Usuń
    2. Byłam w piątek w Naturze, ale nie kupiłam żadnego z cieni my secret - kolory jakieś takie nie moje :|

      Usuń
  3. perłowy 110 super, kurcze kiedyś uwielbiałam maty, a teraz szaleję na widok każdego perłowego cienia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. te perły mnie kuszą :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za takim wykończeniem, ale 110 wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam nr 103 i chyba skuszę się na jakiś inny kolor jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa promocja, ale mam tyle cieni, że jednak się nie skuszę. Choć ten 103 bardzo wpadł mi w oko :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba zajrzę do Natury w poszukiwaniu jakiegoś zimnego brązu :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet nie wiedziałam, a uwielbiam te matowe ;) Muszę się wybrać do Natury! Niebieski - boski :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jeszcze nie byłam w Naturze, w poniedziałek się wybiorę i może coś upoluję ;p


    +
    Zapraszam do mnie na rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger