09 lipca

Czas na stopy!-moja pielęgnacja+paznokcie

Cześć Wam ;)

Dziś i ja pokażę moją pielęgnację stóp. Jeżeli jesteście zainteresowane, to zapraszam do lektury. 

Najpierw moczę nogi w letniej wodzie, do której wsypuję sól. Może być to specjalna sól, a może to być też zwykła sól kuchenna.



Po chwili nogi suszę ręcznikiem, następnie mokrą tarką "szoruję" stopy.:)




 Potem używam peelingu z Biedronki. Robię lekki masaż całych stóp-od palców do pięt.



zazwyczaj to robię obiema rękami, dziś robiła tylko jedna, druga robiła zdjęcia :P




Następnie opłukuję nogi w wodzie,



 suszę je



i kremuję,  tu również wykonując lekki masaż. Krem także pochodzi z Biedronki ;)
krem jest już prawie do wyrzucenia, jak widzicie jestem straszną sknerą i wykańczam produkty dosłownie do końca :D




Żadnej filozofii tu nie ma.:) Zabieg taki wykonuję co najwyżej raz w tygodniu. Uwielbiam go, gdyż stopy po nim są mięciutkie i pachnące. :)) 

Ostatnio w Rossmannie kupiłam maskę-serum oraz wulkaniczny peeling do stóp z Dax Cosmetics.


Lubię od czasu do czasu używać takich "innych" produktów niż zwykle, choć uważam, że produkty z Biedronki są bardzo dobre ;)

Przy okazji pokażę jak pomalowane były ostatnio moje paznokcie :) (niestety teraz cierpią, bo były "modelami" do tipsów:()





kciuk-hean colour obsession nr 488
wskazujący-hean colour obsession nr 614
środkowy-hean colour obsession nr 616
serdeczny-hean colour obsession nr 615
mały-hean colour obsession nr 617


Też robicie takie zabiegi dla swoich stóp? Może trochę w innej formule? Chętnie poczytam, pozdrawiam ;)) 

13 komentarzy:

  1. Bardzo lubię moczyć stopy w wodzie z dodatkiem soli :) Moja pielęgnacja stóp wygląda bardzo podobnie :) A zestaw Perfecta miałam - fajny, ale żałuję, że nie jest dostępny w pełnowymiarowych tubkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje lenistwo nie pozwala mi na tak "rozbudowaną" pielęgnację stóp :) A szkoda, to na pewno wspaniały relaks dla nich.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też staram sie przynajmniej raz w tygodniu zrobić takie spa dla nóg,zazwyczaj robie peeling i je kremuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze, lubiłam ten peeling biedronkowy w pomarańczowym opakowaniu. Nowa wersja to takie badziewie... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nieee, tylko nie to!!!! Mój jest właśnie na wykończeniu i miałam sobie kupić następne opakowanie.. Widzę, że muszę przygotować się na rozczarowanie... :<

      Usuń
  5. Moja pielęgnacja stóp wygląda podobnie:) Czasem nakładam na noc dużo kremu+ skarpetki i rano mega nawilżone stopy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze od czasu do czasu używam ścinaka z Scholla, bo miewam czasem modzele. I tarki też używam z scholla, przy czym jej się na suche stopy używa. Poza tym tak jak u Ciebie, tylko krem mam inny, teraz z Lirene z 30% mocznikiem, a na noc często używam SVR Xerial 50 (no, teraz nie, bo jest na dworze miliard stopni i bym się chyba roztopiła z takim kremem na stopach ;)). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo widzę sposób z miską w pokoju ;) ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Nowa patrząca się wita ;)

    Powinnam się zabrać za stópki, chociaż samo smarowanie Numis Medem zdziałało już cuda ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja dzisiaj swoje stopy poddałam intensywnemu peelingowi:) Zużyłam największego ścieraka, jakiego miałam. Aż się zdziwiłam, że kiedyś używałam go do twarzy. Peeling gruboziarnisty z Perfecty jest naprawdę ostry i można zrobić sobie nim krzywdę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś moczyłam raz na jakiś czas w gorącej wodzie z solą, szczególnie w zimie ;)
    ale jakoś zaprzestałam cokolwiek robić , czasami tylko użyję pumeksu ;)
    Musiałabym się zabrać za moje stopy w końcu ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja robię bardzo podobnie :D
    Śliczne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger