poniedziałek, 25 czerwca 2012

Revlon Color Stay-moje 3 grosze. ;)

Hej ;)


Dziś parę słów na temat sławnego podkładu Revlon Color Stay. Czytałam o nim przeróżne recenzje-dużo jest  tych pochlebnych opinii jak i krytycznych. Więc i ja dziś po 2 miesiącach używania zabieram głos na temat tego produktu. ;)



Mój Revlon CS jest przeznaczony dla cery suchej, nr 180 Sand Beige. Kupiłam go na Allegro za około 35zł, w Douglasie można kupić go chyba za 69 zł. Jakaś różnica ? Ten z Allegro jest bez pompki. ;)

Objętość standardowa dla podkładów, 30 ml, ważność: 24 miesiące.

Nie mam dużego doświadczenia, jeśli chodzi o podkłady, ale wiem, że przy tym zostanę na dłużej. Jest doskonały! Świetne krycie, utrzymuje się długo, choć wątpię w te 16 godzin, jak pisze producent. Jednak dla mnie ważne jest, by wytrzymał cały dzień na uczelni, całą imprezę. I tak faktycznie jest. ;)





Plusem jest też to, że ma duży wybór kolorów. Ja swój kolor wybrałam idealnie, nie widać, żebym miała ciemniejsza twarz, czy przesadnie białą. ;) 

Na lato może być trochę za ciężki:)

Jeśli ktoś jeszcze zastanawia się nad kupnem-chyba warto go zamówić i samemu się przekonać, bo a nuż będzie to ukochany podkład. :) 


W końcu muszę wziąć się za recenzję Beauty Blendera, już sporo czasu minęło odkąd go wygrałam, a jeszcze nic o nim nie napisałam. ;) Także w najbliższym czasie spodziewajcie się recenzji.:) 

Tymczasem uczę się do ostatnich egzaminów i odliczam dni do wakacji....
Miłego Dnia, pozdrawiam ;)) 

6 komentarzy:

  1. Revlon rzeczywiście kryje bosko i jest bardzo trwały, ale mnie zapychał i w ogole masakrę poczynił z moją skórą :/

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda bardzo ładnie na buzi :)
    myślę, że nie potrzebnie na oczach zrobiłaś...cenzurę, pokazałaś twarz bez podkładu o i spokojnie mogłaś pokazać oczy ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słońce mi świeciło w oczy i śmiesznie je zmarszczyłam, więc wolałam ten przykry widok zamaskować ;)

      Usuń
  3. Na lato jest zbyt ciężki... Ale jesień, zima - super jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam dwa testery Revlonu ale teraz podczas lata leżą bo dla mnie zbyt ciężkie :)
    teraz stosuję go jako lekki korektor pod oczy

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie to idealny podkład na chłodniejsze dni, jednak na teraz jest stanowczo za ciężki :/ ale zawsze do niego wracam! :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla komentarzy starszych niż 7 dni.