15 czerwca

Neonek od Editt Cosmetics

Ahoj! :)

Dziś kilka słów o lakierze firmy Editt Cosmetics. Pokazywałam go w ostatnim poście zakupowym (TU). 
Kupiłam go w małym sklepiku z drobiazgami za 2zł. 

Pędzelek standardowy, aplikuje się odpowiednio, jedna warstwa raczej nie wystarczy, gdyż prześwituje, ale dwie są jak najbardziej ok. 

Ponadto nie odpryskuje, nie rozciera się po bokach, zastrzeżenie jedynie mam co do połysku-ni to błysk, ni to mat. Przypomina on skórkę od pomidora, wiecie chyba o co mi chodzi, taki do końca połysk to to nie jest :D 




Dla porównania paznokcie pomalowane dodatkowo lakierem Essence nail art seeling top coat: 




Taki efekt o wiele bardziej mi się podoba, lubię, gdy paznokcie błyszczą mi się jak psu wiadomo co :P 
Dlatego za każdym razem, gdy pomaluję paznokcie daję jeszcze warstwę tego nabłyszczacza. 
Poza tym paznokcie po essencowym lakierze stały się jeszcze bardziej żarówiaste :D

Daję zdjęcia z daleka, które po części oddają kolor, jaki jest w rzeczywistości, choć tak naprawdę jest on jeszcze bardziej neonowy, jaśniejszy ( po chwili patrzenia aż oczy bolą!:) ).  Niestety ani mój aparat, ani aparat koleżanki tego nie uchwycił tak do końca:




2 lata temu kupiłam podobny lakier tej firmy, z tym, że to była różowa żarówa. Moja koleżanka śmiała się, że jest to kolor wędkarskiego spławika  ;-) 

A tymczasem życzę udanego weekendu i pozdrawiam :))

14 komentarzy:

  1. Koleżanka z tym spławikiem trafiła:)
    Też w pierwszej chwili o tym pomyślałam:)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostaję na dłużej i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam też jeden lakier z tej firmy i również jestem oczarowana jego trwałością :):)
    Obserwuję, i zapraszam do siebie:) Buziaki:)*

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny neonek, też lubię maksymalny błysk na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny neonek, ciekawe czy ja bym się w takich kolorach dobrze czuła?

    OdpowiedzUsuń
  6. teraz już jest wszystko dobrze;) dzięki!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny :3
    www.beauty-fresh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. alee pięknie wygląda ten odcień ;D
    fajnie masz tutaj, obserwujemy ?:)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Też lubię taki błysk na paznokciach dlatego topcoat to mój niezbędnik. Chociaż powiem ci że taki półmat jaki daje sam ten neonek na paznokciach też mi się jakoś spodobał :D

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjny! Mam bardzo podobny, ale z firmy Flormar o której dziś dość szczegółowo napisałam, więc zapraszam- będzie mi bardzo miło:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście daj po oczach ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny neonek :)

    P.S.
    Zorganizowałam rozdanie na moim blogu - do wygrania masło do ciała THE BODY SHOP, Zapraszam serdecznie! :)

    http://lilciunia.blogspot.com/2012/06/kto-chce-maseko-body-shop-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger