sobota, 2 czerwca 2012

Golden Rose, Classics Charming nr 67+ zdjęcia "Paznokciowy Dzień Skittles"

Heej ;)

Od pewnego czasu planowałam wieelkie lakierowe zakupy! No i wybrałam się! Mimo deszczu, mimo paskudnej pogody! Z zakupów tych wróciłam AŻ z jednym :) I dzisiaj Wam go przedstawiam :


7,5 ml, ja go kupiłam za 4 zł

A więc ( wiem, nie zaczyna się od tego zdania:) ). Kolor w buteleczce zachęcił mnie do kupna owego lakieru. Malowałam nim paznokcie ok. 24 godz. temu, nie odprysł jeszcze, więc jest ok. ;) 

na moich paznokciach wygląda on następująco:



Nałożyłam 3 warstwy, w sumie nie wiem po co malowałam tą 3, z nudów chyba ;P 

Co do moich odczuć.... Kolor na paznokciach wydaje się być inny niż w buteleczce... taki trochę ciemniejszy...


Choć nie wiem, czy to widać na zdjęciu....

Trochę się rozczarowałam, bo chciałam mieć jasny, pastelowy kolor. Pomimo tego, że zakup się nie udał, staram się akceptować ten kolor i zmuszam się do tego, żeby zaczął mi się podobać. ;) 

Po sesji wyjadę do swojego miasta i tam zorganizuję sobie lakierowy szoping ;) wynagrodzę sobie ostatni wypad, choć nie był w sumie taki zły ( o, już zaczyna mi się podobać!:D )


A teraz parę zdjęć z wczorajszego dnia:



:)



Pozdrawiam Dziewczątka, udanego trwającego weekendu życzę :)) 


8 komentarzy:

  1. Piękny kolorek:) Taki koralowy, prawda:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie kolorki piękne :))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor ponadczasowy, zawsze z klasą i ogromnym ładunkiem kobiecości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Róż zawsze w modzie jest i ładnie wygląda na paznokciach :)! I widzę, że też miałaś dzień skittles, bardzo ładne kolorki :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne lakiery,też lubię od czasu do czasu pomalować sobie paznokcie różnymi odcieniami.Pozdrawiam,i dziękuję za pozostawienie u mnie komentarza. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne pazurki :)
    Dodaję do obserwowanych :)
    Może rewanż?
    http://justix1406.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla komentarzy starszych niż 7 dni.