wtorek, 12 czerwca 2012

Delikatny makijaż z mocniej zaakcentowaną dolną powieką ;)

Hej!

Dziś pokaże Wam, co sobie umalowałam ostatnio. ;) Z góry przepraszam za moją nie-nieskazitelną cerę, ale była to niedziela, a zazwyczaj w niedzielę daję odpocząć mojej twarzy od wszelakich fluidów, pudrów, róży, czy bronzerów.

Makijaż jak widzicie banalny-ostatnio była fioletowa kreska na górze, teraz jest na dole, a na całą górną powiekę dałam jasny, matowy dzień, nad załamaniem powieki brązowy i voilà


Niestety u mnie efekt górnej powieki jest niewidoczny, gdyż mam opadające powieki :/ a szkoda, bo uwielbiam zabawy z cieniami.









Trochę dziwnie się czułam, bo nigdy nie akcentowałam tak dolnej powieki, aczkolwiek spodobało mi się.:)



Pozdrawiam i do następnego! ;)

14 komentarzy:

  1. Bardzo ładny, kolorystyczne świetnie podkreśla tęczówkę:)
    Masz bardzo ładne oczęta, takie kobiece i 'uśmiechnięte':)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie to wyszło, ale masz piękne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fiolet bardzo lubi zielone oczy, ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie, ale brakuje mi zdjęcia z zamkniętymi oczami
    bardzo ładnie CI w nim, maluj tak częściej :)
    ja dziś na blog wrzuciłam neonowy makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Darowałam sobie takie zdjęcie, bo nie ma w sumie co pokazywać, skoro tu głownie chodzi o dolną powiekę. ;)
      A makijaż chętnie zobaczę. :)

      Usuń
  5. Sięgaj po ten odcień fioletu jak najczęściej, pięknie podkreśla zieleń Twoich oczu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz bardzo ładnie.Świetnie komponuje się fioletowa kredka z Twoimi zielonymi oczyma.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie ty masz śliczne oczy!
    Też bym chciała się tak ładnie malować, ale lewa jestem z tego :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie Ci z tym fioletem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie, pasuje Ci.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny makijaż, ja od niedawna też przerzuciłam się na akcentowanie dolnej powieki :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Makijaż rewelacyjny pasuje do twarzy:)
    ja niestety nie mogę akcentować dolnej powieki bo mam widoczne cienie pod oczami :(
    Zapraszam do siebie http://ladies-day.blogspot.com/
    pozdawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla komentarzy starszych niż 7 dni.