07 czerwca

Coś, co lubimy najbardziej, czyli zakupy kosmetyczne. ;)

Witam ;) 

W ostatnim czasie zrobiłam parę, a konkretnie to 3 drobne zakupy kosmetyczne.;) 
Następne przewiduje zrobić po sesji, mam nadzieję, że to będzie nagroda za zdane egzaminy, a nie sposób poprawy humoru zepsutego porażkami :))

Najpierw zamówiłam pędzel do podkładu Hakuro 50s oraz bazę pod cienie Elf
Zdjęcie te pochodzą ze strony wizaż.pl, niestety moje wcześniejsze zdjęcia przez przypadek skasowałam, a nie mam aktualnie możliwości ponownie sfotografować-musicie mi uwierzyć na słowo, że kupiłam te produkty. ;) 


Następnie znów zamówiłam z Internetu parę rzeczy, mianowicie:
-lakier do paznokci Sexy Plexi 51l, Manhattan;
-lakier do paznokci Insta Dri 150 Petal Pusher, Sally Hansen;
-żelowa kredka do oczu Khole Express, Maybelline;
-pomadka Octoberfest 44P, Manhattan;
-5 tonowy róż Sexy Plexi, Manhattan

Oczywiście chodzę jak nakręcona i zapomniałam zrobić zdjęcie różu ;) Zdjęcie te pochodzi ze strony na której go zakupiłam, czyli paatal.pl

No i ostatnie zakupy,lakierowe, stacjonarne, zrobione w moim rodzinnym mieście ;) (swoją drogą nie doceniałam mojej mieściny, a tu proszę takie piękne kolory kupiłam:))
-Safari, nie mam pojęcia jaki numer, Quiz;
-MIYO mini drops, nr 44, Just fun, Pierre Rene;
-MIYO mini drops, nr 42 Mystic look, Pierre Rene;
-Miss Selene, nr 191, Golden Rose;
-Editt Cosmetics, nie ma numeru, ale to taki żarówiasty róż ;) 




A teraz niestety pora brać się za inżynierię systemów :(


Miłego wieczoru, pozdrawiam ;)) 



9 komentarzy:

  1. Ucz się, ucz ;) Bo ja na razie nie mam weny ;)
    Powodzenia jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolorek tego lakieru safari jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nudziak z safari piękny!
    Ps. Zapraszam Cię do mnie na bloga na moje pierwsze rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mnóstwo Twoich zakupów to moje klimaty, lakierki nude świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam właśnie Mystic look na paznokciach.:) Uwielbiam lakiery MIYO.:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakier z serii Safari cudo!Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. 5-tonowy róż jest fantastyczny.Od poniedziałku zaczynam na niego "polować".

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten róż wygląda ciekawie, czekam na recenzję:) Zapraszam do mnie na rozdanie: http://kosmetyczne-pokusy.blogspot.com/2012/06/rozdanie-z-annabelle-minerals.html

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger