sobota, 23 czerwca 2012

3.Tag + dwie inne sprawy. ;)

Hej, 

Pierwsza sprawa-zostałam otagowana przez walkingonair ;) dzięki :))



A więc:


ZASADY:
1.Należy napisać od kogo dostało się wyróżnienie.
2.Umieścić banerek.
3.Napisać 7 rzeczy o sobie.
4.Podarować wyróżnienie 10 blogom.


1. Może na początek wiek: 21, choć niestety wyglądam na o wiele młodszą. ;) 

2. Uwielbiam pociągi <3 jestem kolejomaniaczką. :D Od najmłodszych lat jeździłam co roku na wakacje do Babci na Mazury właśnie pociągami, uwielbiam ten środek lokomocji, uwielbiam patrzeć na pociągi na żywo, przeglądać zdjęcia, oglądać filmiki, a także jeździć pociągami oczywiście, podziwiać widok za oknem podczas jazdy :) Jak byłam młodsza chodziłam z siostrą na dworzec PKP, ona uczyła się do egzaminu, a ja się odprężałam i czekałam, aż na stację wjedzie pociąg :D Wiem, że dla niektórych słowo 'kolej' źle się kojarzy, no, ale trzeba odróżnić dwie sprawy: Kolej, a PKP, środek transportu, a przedsiębiorstwo ;) 
Wiem, że to trochę chora pasja. ;) 

3.. Nie wychodzę z domu bez makijażu-smutne to, bo to trochę wygląda tak, jakbym nie akceptowała samej siebie, tylko kryła się za 'maską'. Jak dla mnie tusz to podstawa i ew. delikatna czarna kreska przy górnej powiece. 

4. Mam wiecznie pomalowane paznokcie-już nie pamiętam, kiedy ostatnio chodziłam w niepomalowanych, czy bez odżywki. ;) 

5. Nie wiem co to jest spalony. ;D

6. Lubię sobie czasem pośpiewać (włączam ising.pl i daję czadu :D), lecz niestety nie wychodzi mi to. ;D

7. Nie mam prawa jazdy, aczkolwiek coraz częściej wyobrażam siebie za kierownicą. ;D


Taguję przede wszystkim moje czytelniczki, które często zaglądają i komentują moje posty, ale także wszystkie, co nie mają u siebie jeszcze tego TAGu.
:)



Druga sprawa-dostałam w tyg tygodniu trzy paczuszki do testowania - krem SUDOMAX wraz z pięcioma próbkami od Sudopharma, Carmex-jaśmin, zielona herbata oraz Quiz. Bardzo cieszę się z lakierów-trafione, 'moje kolory' :)






Trzecia sprawa-akcja u amethyst "Oddam w dobre ręce"-w ten sposób stałam się posiadaczką takich oto produktów:




Jeszcze 2 ostatnie egzaminy i upragnione wakacje! Czyli za tydzień w końcu i ja będę świętować rozpoczęcie wakacji. ;)


Miłego wieczorku, pozdrawiam ;)) 




1 komentarz:

  1. Sudomax jest świetny,też testowałam z córą! Dodaje do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla komentarzy starszych niż 7 dni.