25 maja

Dzisiejszy makijaż

Hej!

Dawno nie pisałam, gdyż zbliża się sesja i nie mam narazie zbytnio czasu na pisanie notek ;-) Aczkolwiek postaram się to po sesji zmienić :)

A więc mój makijaż nie jest żadną filozofią, oczy maźnięte tylko jednym cieniem i tyle ;) :


Oczy: cienie z limitki Catrice Hidden World CO2-Yes I Wood! na bazie z Essence I love stage
kredka na górnej powiece-Avon, Supershock, blackberry






usta pomalowałam moją ulubioną pomadką-Essence In the Nude
nie lubię robić zdjęć swoich ust, wstydzę się ich, gdyż są nieasymetryczne :) 



Na twarz rozprowadziłam Lirene-City Matt-fluid matująco-wygładzający
A na policzkach mam róż z Wibo z jedwabiem i witaminą E nr 3


Dziś kolejny dzień Juwenaliów, tym razem 'nie moja' muzyka-Lao Che, Strachy na Lachy, jedynie co mnie bardziej interesuje to Fisz Emade, ale chętnie przejdę się posłuchać wszystkich wykonawców :) 

Pozdrawiam i do zobaczenia :)) 


6 komentarzy:

  1. śliczny- taki delikatny :) lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. HEHEH widzę,że kredka się przydała ;)

    ładnie i delikatnie :)

    Powodzenia na egzamach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna z Ciebie dziewczyna :)

    Gdyby nie to, że przyszły tydzień (pon do śr) mam zawalone egzaminami, seminarium i pierdyliard innych spraw, pojechałabym na Juwenalia, SnL - kocham <3<3<3 aaaaaaależ mi żal!

    OdpowiedzUsuń
  4. klasa i elegancja w każdym calu, przepięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I mi się podoba. Takie proste lubię najbardziej. Dodatkowo stwierdzam, że ten cień z Catrice u Ciebie wiele lepiej wygląda niż u mnie. uuuu dlaczego??? ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger