16 maja

Brokatowy błękit

Hej ;)

Od dzisiaj zaczynam cykl paznokciowy ;) Od razu zaznaczam, ekspertką w tej dziedzinie nie jestem :P Jak mam chwilę wolnego czasu to zrobię jakieś efekty specjalne na paznokciach, ale one raz wychodzą, raz nie :D Tutaj też zastrzegam-nie dość, że pomalowane na szybko, to jeszcze zdążyły mi się w trakcie robienia zdjęć zniszczyć :/


Dzisiaj miałam zamiar zaszaleć z zakupami.... Niestety kupiłam tylko jeden lakier.. na dodatek, patrząc na niego w drodze do domu stwierdziłam, że nie o taki  brokat mi chodziło.... Jednak po pomalowaniu stwierdziłam, że nie wygląda to tak źle ;D

Użyłam:

2 warstwy lakieru Safari, nr 341

oraz

NYC 105 Starry Silver Glitter
Ten lakier pewnie będzie wyglądał fajnie na ciemnych paznokciach, spróbuję następnym razem i zobaczę, czy efekt będzie lepszy od lakieru Essence-Twins, Julia, nr 2.

No i jeszcze parę zdjęć paznokci:







Mnie osobiście podoba się bardziej efekt lewej ręki, gdyż większych brokatów jest tam mniej :)
w ogóle wydawało mi się, że wyżej wymieniony lakier Safari na paznokciach jest ciemniejszy.. ale to było w zimie, może to ze względu na światło, czy też bardziej opaloną dłoń... ;)


Do następnego, pozdrawiam ;) 

11 komentarzy:

  1. Ładny kolor.
    Ja obecnie właśnie się zastanawiam na jaki kolor pomalować. ;o

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne połączenie, mam ten lakier safari :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne połączenie. Lakier z Safari wygląda cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie bomba, śliczny błękicik z brokatem i bez :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyszło :) błękit jest boski :)



    jak masz chęć zapraszam na rozdanko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś zaproszona do zabawy z Golden Rose :)
    http://walkingonair-walkingonair.blogspot.com/2012/05/zabawa-z-golden-rose.html

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger