09 maja

Akademia Makijażu, Douglas.

Hej ;)

Warsztaty Makijażowe Douglas i Estée Lauder w Katowicach odbyły się 27.04.2012 r o godz.10. Każda uczestniczka miała swoje miejsce pracy, pędzle, które dopiero w czerwcu mają wejść do sprzedaży oraz kosmetyki oczywiście marki Estée Lauder.

Wykonywałyśmy makijaż gwiazd, ale nie taki z czerwonego dywanu, tylko dzienny ;-) Krok po kroku Pani tłumaczyła nam, jak taki makijaż wykonać. Oczywiście po wykonaniu całego makeup'u miałyśmy zostawić na szafce te kosmetyki, które chcemy zakupić, w ten dzień miałyśmy ileśtam zniżki.
Co do samych warsztatów-były ciekawe, dla laików napewno przydatne. ;)

Nie mam zdjęć z samych warsztatów, myślałam, że już gdzieś na Internecie będą. Niestety nie znalazłam, mam tylko te, które zrobiłam w domu i które są kiepskiej jakości. ;)



 Jak widać (albo i nie widać) na załączonych zdjęciach jest to taki typowy dzienniaczek, kolor cieni bardzo mi się spodobał, jest to Pure Color Paleta pięciu cieni do powiek 14 Enchanted Berries.

Ogółem chyba każde warsztaty dużej wiedzy nie dają, jednak dzięki nim można popróbować kosmetyków z wyższej półki i ocenić, czy faktycznie są takie dobre. ;) 


A Wy chodzicie na takie 'lekcje', czy uważacie, że to zwykłe naciąganie i strata czasu ? ;-) 

11 komentarzy:

  1. Nie byłam jeszcze nigdy na takim kursie/lekcji, ale chciałabym iść. Tylko, że u mnie w mieście dzień takiego kursu kosztuje 100zł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny naturalny make up :)

    zapraszam do siebie :)
    http://x3paulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę Ci tych warsztatów a makijaż śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Ci w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super;) gratuluję warsztatów ja nigdy nie byłam;<

    OdpowiedzUsuń
  6. zapraszam do mnie;*
    +obserwuję, może i Ty masz ochotę zostać obserwatorem mojego bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny i naturalny ;) ja nie chodzę na lekcje malować nauczyłam się sama :) ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie niestety w miesice nie robia takich warsztatów ,a szkoda bo bym sie z chęcią wybrała ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że to świetna idea;) Jestem osobiście za większą ilością takich warsztatów, zawsze coś można się nauczyć jeśli nie od osób prowadzących to innych kursantek :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam może coś zmalujesz do konkursu http://marzenabartoszmakijaz.blogspot.com/2012/05/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger