09 maja

2.Tag- spóźnione 11 Questions TAG



Witam ;-) 

Dawno mnie na blogu nie było, moja nieobecność była spowodowana wyjazdem na Mazury, gdzie moja kochana siostra miała ślub :)) Przez ten krótki czas zostałam parę razy otagowana ;) 

Tutaj będę odpowiadać na pytania od WalkingOnAirSemperfemina oraz Love Beauty ;-) 

Po przeczytaniu odpowiedzi na blogu osoby która Cię otagowała(który musisz zobaczyć) odpowiadasz na ten TAG
A więc do dzieła!!!

Zasady:
1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu
2. Następnie wybierasz 11 nowych osób do tagu i połącz je w swoim poście( tak jak na blogu (EyeGraffiti)
3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i napisz je w swoim TAGowym poście
4. Wymień w swoim poście osoby które otagowałaś !!!
5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane.

1. Jakie cienie do powiek uważasz za najlepsze?
Nie używam drogich cieni, kiedyś kupywałam te ze sklepów po 'x złoty ', jednak od pewnego czasu zainteresowałam się cieniami ze średniej półki i uważam, że cienie INGLOT (oczywiście z bazą) są dobre.
2. Jakich perfum używasz? Jaki zapach najbardziej ci odpowiada?
Aktualnie używam "Nice" by Mexx ;-). Jeżeli chodzi o zapachy lubię takie średniosłodkie ;) 
3. Jak uważasz jaki wiek jest najlepszy na założenie swojej rodziny?
25-27.
4. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Lubię pobyć w samotności-czytać książki, słuchać muzyki, rozmyślać ( duużo rozmyślać :) ), jak również spotykać się ze znajomymi.
5. Lubisz tatuaże? Masz jakieś? Co o nich sądzisz?
Nie mam, kiedyś chciałam mieć wytatuowane gwiazdki na stopie, teraz jednak bym nic sobie nie wytatuowała. Jeżeli chodzi o tatuaże innych osób - nie przeszkadzają mi, jednak jeśli jest ich dużo, to moim zdaniem oszpecają ciało.
6. Jaki zawód byłby dla Ciebie wymarzony?
Taki w którym spełniałabym się, dawałby mi radość i przez którego nie zrezygnowałabym z rodziny.
7. Jakie masz 3 ulubione kolory?
Chyba nie mam. :) W tym sezonie to chyba miętowy, pistacjowy i koralowy :) 
8. Jakie są Twoje ulubione potrawy?
Moje ulubione to są potrawy z makaronem. ;) Byłam kiedyś w restauracji Makaron w Krakowie, to był dla mnie raj! :)
9. Co według Ciebie jest największym absurdem w obecnie panującej modzie? A co pozytywnym zaskoczeniem?
Nie jestem zainteresowana tak modą jak kosmetykami, jest mi ona obojętna, więc zdania nie mam. ;) Noszę to, co jest dla mnie ładne, wygodne.
10. Wolisz szpilki, czy buty na płaskim obcasie?
Zdecydowanie płaski! Nie umiem chodzić w szpilkach. ;) 
11. Lubisz zwierzęta? Wolisz koty czy psy?
Oczywiście, ja je kocham. ;) I jestem bardzo wrażliwa, choć już jestem taka stara, to potrafię się popłakać, gdy widzę krzywdę wyrządzoną bezbronnym zwierzakom.
A jeżeli chodzi o psy czy koty-koty, gdy się bawią potrafią nieźle podrapać, dlatego zbytnio się z nimi sie spouchwalam. ;)) 

 1. Używasz kremu pod makijaż?
Oczywiście. :) Aktualnie to krem z Ziaji z serii Ulga.
2. Skąd pomysł na nazwę bloga?
Czytając moją nazwę od tyłu można dowiedzieć się jak mam na imię. ;) 
3. Regularnie kremujesz wieczorem stopy?
Tak. ;) 
4. Jakie są Twoje inne pasje, poza tą związaną z kosmetykami?
Może się to wydawać nienormalne, ale jestem miłośniczką kolei-jazdy, zdjęć, filmików, dosłownie wszystko co jest związane z koleją :) 
5. Czy stanowi dla Ciebie problem wyjście z domu bez makijażu?
Ostatnio cały tydzień chodziłam bez makijażu. ;) Ale przebywałam na wsi, tutaj w mieście studenckim, gdy idę do sklepu to czasem się nie maluję, w mieście rodzinnym nie wyszła bym bez wytuszowanych rzęs i delikatniej kresce na górnej powiece.
6. Chodzisz regularnie do kosmetyczki? Jeśli tak, to na jaki zabieg?
Nie, zamierzam sama sobie robić zabiegi. :) 
7. Myjesz włosy samą odżywką?
Nie. ;) Myję szamponem, potem odżywkę, którą spłukuję, a następnie nakładam odżywkę bez spłukiwania.
8. Uprawiasz regularnie jakiś sport?
Nieee ;-) Jedyny mój sport to zajęcia wf na studiach oraz dość szybkie chodzenia do uczelni i z uczelni do domu. ;)      
9. Kiedy zaczęłaś się malować?
W 2 klasie gimnazjum zaczęłam malować rzęsy i tak trwało do 2 klasy technikum, wtedy zaczęłam malować czarną kreskę przy górnej powiece. ;) 
10. Zdecydowałabyś się na operację plastyczną?
Nie. ;) Boję się bólu i komplikacji pooperacyjnych, poza tym uważam, że raczej trzeba akceptować siebie takim jakim się jest, ewentualnie popracować nad sylwetką przez ćwiczenia, itp. ;) 
11. Jesteś/zamierzasz być zawodowo związana z przemysłem kosmetycznym?
Chociaż od niedawna uczęszczam do szkoły kosmetycznej, to jednak swoją przyszłość wiąże z moim kierunkiem studiów, a szkołę tą robię tak tylko 'dla siebie', ale kto wie, wszystko w życiu może się zdarzyć. ;)

1.Co cię skłoniło do założenia bloga.?
Chyba chęć dzielenia się opinią różnymi kosmetykami, myślę, że to fajna przygoda i miła forma spędzania wolnego czasu. :) 
2.Jaki kosmetyk według ciebie jest największym bublem.?
Lakier pękający Lovely. Pisałam o nim na blogu. Jest okropny! Żałuję tych 8 zł, choć to mała kwota. ;) 
3.Jaką radę dałabyś osobom zaczynającym przygodę z kosmetykami.?
Żeby używały kosmetyków odpowiednich do ich typu cery oraz to, że drogie nie zawsze znaczy dobre. ;) 
4.Ulubiony podkład/krem tonujący.?
Podkładu używam dopiero od pół roku, gdyż nie mam zbyt problematycznej cery, więc nie mam zbytniego doświadczenia. ;)
5.Najtańszy kosmetyk jaki posiadasz.? 
Lakiery Safari-kwesta 3 zł ;)
6.Najdroższy kosmetyk jaki posiadasz.?
Perfumy, jeśli można je zaliczyć. ;)
7.Ulubiona piosenka.?
Nie ma takiej jednej jedynej, która by mi sie podobała. Ponadczasowe są dla mnie kawałki Paktofoniki, słucham od 3 czy 4 kl podstawówki i nigdy mi się raczej nie znudzą. ;) 
8.Jaka jest twoja pasja.?
Wizaż, kolej. ;)
9.Jak spędzasz wolny czas.?
Odpowiadałam na to pytanie powyżej. ;)
10.Twój sprawdzony makijażowy trik.?
Po jakimś krótkim czasie od pomalowania paznokci daję na nie kilka kropelek zimnej wody, wydaje mi się, że wtedy szybciej schną, ale może to są moje jakieś fanaberie. ;) 
11.Jaki kolor lakierów do paznokci najbardziej lubisz.?
Pastelowe. ;) 

A oto moje pytania:

1.Lubisz gotować? Jeśli tak, to co jest twoją specjalnością? 
2.Dlaczego prowadzisz bloga? 
3.Jakie są twoje sprawdzone triki kosmetyczne? 
4.Jakie są według Ciebie najlepsze maskary? 
5."Tanie nie znaczy złe"-zgadzasz się z tym? Jeśli tak, możesz podać choć jeden przykład? 
6.Co robisz? Uczysz się, pracujesz? Masz rodzinę? 
7.Akceptujesz swoją figurę? :-) Masz jakieś kompleksy?   
8.Ile masz lat? 
9. Chcesz żyć w Polsce, czy wolisz życie za granicą ? 
10.Używasz różu, czy bronzera ? 
11. Oglądasz filmiki urodowe na youtubie? Jeśli tak, to które oglądasz z przyjemnością?

Taguję: 


Z góry przepraszam, jeżeli któraś odpowiadała na ten TAG, krąży on już od dość dawna, a nie mam czasu przeglądać, czy któraś na niego odpowiadała, gdyż niektóre nie mają wyświetlonego archiwum. :(  Mam do nadrobienia jeszcze jeden tag, nawet chyba dwa, może zaraz i za to się wezmę. ;)


5 komentarzy:

  1. Ja też nie potrafię chodzić w szpilkach niestety
    :( ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie dziękuję za otagowanie,
    ( haha, mam szczęście, wybrało mnie też kilka
    innych dziewczyn )obiecuję, że tagiem zajmę się hurtowo niedługo :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. odpowiedziałam na Twój tag :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzieki :* postaram się odpowiedzieć gdy tylko znajdę troszkę czasu bo ostatnio mam istny młyn w życiu przez praktyki...
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger