środa, 18 kwietnia 2012

Żel pod oczy z arniką - Flos-lek

Dzisiaj bardzo krótko-żel pod oczy z Arniką z FLOS-LEKu-na sińce oraz obrzmienia. Według producenta działa kojąco i odprężająco. Łagodzi objawy zmęczenia oczu. Zmniejsza cienie pod oczami i obrzęki, tzw. „worki”. 

Ja mam problem tylko z workami-niestety nie zauważyłam żadnej poprawy. J Jakichś wielkich nadziei sobie nie robiłam, jedyne lekarstwo to chyba odpowiednia ilość snu i tyle, choć to nie jest takie proste. J  Może i na sińce pomaga, może dziewczyny, które mają je powinny go wypróbować, nie jest drogi, ja go kupiłam za 9,50, ale widziałam go taniej. 

Fakt, że ostatnio nie używam go regularnie ;) Mimo tego uważam, że jest dość wydajny, kupiłam go w listopadzie. Gdy go zaaplikuję odczuwam pieczenie, może to jest mrowienie, właśnie to „ukojenie” według producenta, jednak mnie to przeszkadza i wcale nie odpręża.


W kolejce czeka krem pod oczy Ziaja Sopot Rozświetlanie, aczkolwiek w tym przypadku tym bardziej wątpię w skuteczność, zresztą zapewne dam znać na blogu w postaci notki. J

Nie wstawiam zdjęcia swojego żelu, gdyż opakowanie jest poturbowanie, wstyd pokazywać :D 
zdjęcie pochodzi ze strony wizaż.pl




Miłego wieczoru! 

5 komentarzy:

  1. Ja właśnie używałam ostatnio kremu pod oczy Ziaja Sopot rozświetlenie i wypowiedziałam się o nim na moim blogu :) A więc miłego testowania :))
    A żelu z Flos-leku nie miałam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię żele z Flos Leku, ale tego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie używam żadnych bo odpukać nie potrzebuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aktualnie używam żelu pod oczy Avon, wygrana konkursowa. Nie przepadam za marką Avon ale żel jest w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmetyki Flos Leku coraz bardziej mnie przekonują, dobre jakościowo i do tego przystępna cena.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla komentarzy starszych niż 7 dni.