niedziela, 15 kwietnia 2012

Moje wybawienie-żel micelarny BeBeauty

Hej!


Sporo blogowiczek zachwyca się tym żelem-pozachwycam się więc i ja :) Choć kończę dopiero pierwsze opakowanie, wiem, że zostanie przy mnie na dłużej. ;)

I właśnie, muszę w najbliższym czasie udać się do Biedronki po kolejną tubkę :)



Podobno skład ma podobny do składu żelu micelarnego z Tołpy, która zresztą jest producentem również tego biedronkowego. Jednakże ten z BeBeauty jest śmiesznie tani-4,99 zł.

A co ma w sobie takiego, że się w nim zakochałam? Mam cerę naczynkową, tzn. moje lica są bardzo wrażliwe, zaczerwienione i piekące. Piekły mnie czasami przy użyciu np. żelu oliwkowego z Ziaji. Podczas stosowania micela ani razu nie zaznałam uczucia pieczenia :)

Dobrze zmywa mój makijaż, przy mocniejszym mejkapie myję twarz 2 razy.


Konsystencja taka jak we wszystkich żelach-gęsta ;) 

Śmiem twierdzić, że jest wydajny, używam go 2 miesiące ;) A nie żałuję i czasem wyciskam z tubki dość sporą ilość żelu ;) 

Moje podsumowanie?-dobra jakość za śmieszne pieniądze. 



A tymczasem do następnego! :)

12 komentarzy:

  1. Hej!
    masz bardzo interesujący blog! chyba zostanę Twoją wierną czytelniczką!
    może się poobserwujemy?
    pozdrawiam i zapraszam do mnie;)

    bllablaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydajny to on jest aż za bardzo:) Mnie micel nie zachwycił, wolę ten zielony peelingujący.

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak wydajny jest ;)
    Zapraszam Cie do siebie jeśli się spodoba zachęcam do obserwacji http://marzenabartoszmakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten micel ale jakoś mnie nie zachwycił, teraz przymierzam się do testów innych biedronkowych produktów bo dużo pochwał wyczytałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja go uwielbiam stosoać do porannego mycia twarzy :) Nic a nic nie podrażnia, miło odświeża :) Plus ta cena;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taa, uwielbiam go za tą delikatność :D

      Usuń
  6. No ja niestety go nigdy nie miałam okazji przetestować :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj Biedronek jest teraz pełno, napewno masz tam jakąś w pobliżu ;))

      Usuń
  7. To chyba muszę zaopatrzyć się w ten żel. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojejjj muszę go kupić!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz świetnego bloga , bardzo przydatna recenzja :)
    Jeśli miałabyś ochotę wpadnij do mnie , będę wdzięczna ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też uwielbiam ten żel. Znakomicie się sprawdza
    Jeśli możesz wpadnij do mnie ;]

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla komentarzy starszych niż 7 dni.