12 kwietnia

Moje niedoskonałe włosy ;)

Hej,

Na początku mojej przygody z blogsferą opisałam moją pielęgnację włosów ( TU ), dziś przyszedł czas na ich  mały pokaz. Dodatkowo zauważyłam, że częstymi słowami, dzięki którymi niektórzy trafiają na mój blog są 'blog włosomaniaczki' ;) Chociaż mój blog nie jest blogiem typowo 'włosowym', jednak mogę zapewnić, że mam na tym punkcie bzika. ;) 


Niestety nie ma czym się chwalić-nie dość, że jest ich naprawdę mało, to jeszcze są strasznie cienkie! Do tego nie mogą się zdecydować, jakie chcą być-czy kręcone, czy proste, czy może falowane ;) Ale staram się to akceptować, bo co innego mogę zrobić ? Nie suszę, nie kręcę, nie prostuję-choć tutaj nie mogę powiedzieć, że nie prostuję całkowicie-czasem męczę mojego grzywko-loka :D. Nie lubiłam mojego koloru włosów, chciałam raz spróbować z farbowaniem-Garnierem Color & Shine chyba, w każdym razie miał być do 28 myć ;D Końcówki się spłukały, ale czym bliżej cebulek, tym są bardziej rude... czekam aż się do końca spłucze, narazie mam 2 miesięczny odrost :/ 


Możecie sobie wyobrazić, że są okropne, a zaraz się przekonacie na własne oczy. :D Tyle dobrze, że mają połysk, to głownie dzięki pielęgnacji i odstawieniu prostownicy, niestety nie mam zdjęcia z tamtych czasów, kiedy miałam jeszcze brzydsze, matowe włosy.

Aaaa.. no i staram się zapuszczać ;D 

A oto prezentacja moich włosów, grzywce dałam akurat wtedy odpoczynek od prostownicy ;) 




I moja ulubiona kiepska, ziarnista jakość:

 A tu dla porównania zdjęcie bodajże ze września:



Miłego wieczoru ;) 

11 komentarzy:

  1. Z przodu wyglądają uroczo, a od tyłu jak by były postrzępione.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, wygladają jakby byly niepoczesane :(

      Usuń
  2. będzie lepiej!zobaczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. może zacznij olejować ?:) mi to dużo pomogło :)
    Powodzenia w pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam już kiedyś, że olejuję włosy :)

      Usuń
  4. A drożdże? :)) Wybacz, jeśli już gdzieś o tym pisałaś, dorwałam się do Twojego pierwszego posta i muszę coś napisać. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś piłam z dwa tygodnie może :P A potem to przerwałam i nie wróciłam już ;)

      Usuń
  5. Nie jest bardzo źle, ale widać, że włosy potrzebują dużo nawilżenia i intensywnej pielęgnacji. Przydałoby się im częściej nakładać treściwe maski, nawet kilka razy w tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog. Obserwuję licze na to samo.

    OdpowiedzUsuń
  7. jak widze zdjeica na blogach wlosomaniaczek to tez chce takie miec jak one!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też mam cienkie włosy i to moje największe utrapienie. Może dołączysz do akcji 15 hair project?;) P.S. Zapraszam do mnie na rozdanie: http://kosmetyczne-pokusy.blogspot.com/2012/04/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger