26 kwietnia

Małe zakupy rossmannowo-naturowe + informacja :)

Hej ;)


Cudowna pogoda za oknem, prawda ? ;) Dlatego zbytnio nie zastanawiając się zrobiłam spacerek m.in do Rossmanna i Natury :) Skromne zakupy prezentują się następująco :



Skromne, bo skromne, ale przyniosły mi dużo radości :D A więc po kolei:


W Rossmannie: dezodorant w kulce z balsamem, MELISA LEKARSKA I SZAŁWIA. Katuję się blokerem, więc na codzień postanowiłam używać delikatnych dezodorantów. Miał być za 6,99 zł, jednak ja go zakupiłam po normalnej cenie 8,99 zł ( denerwują mnie takie niespodzianki przy kasie swoją drogą, no, ale nie będę wykłócać się o 2 zł ;) ). Wzięłam też 'mineralny dezodorant w chusteczce Granat' Crystal Essence, upały przychodzą, więc pomyślałam, że warto takie coś mieć w swojej torebce.


W Naturze kupiłam 'lakier nawierzchniowy-efekty specjalne nail art special effect topper 07 soft touch' czyli taki lakier matujący;), 'wierzchnia warstwa ochronna do zdobienia paznokci nail art sealing top coat', czyli nabłyszczacz,  płytkę do stempelków

oraz:


Pomadkę z Essence 52 In The Nude. Miałam już ją kiedyś, ale zgubiłam. Lubię pół transparentne pomadki :)
Wszystkie zakupione produkty w Naturze są jak widzimy z Essence.



Aaa i jeszcze informacja: właśnie odebrałam telefon-jutro 10.00, Douglas, Silesia City Center, Akademia Makijażu ;)) Jaka to dla mnie niespodzianka, myślałam, że już nie zadzwonią. ;) Napewno napiszę jak było ;) 

A tymczasem trochę się ogarnę, potem lecę na pociąg i kiiino! :D


Miłego, słonecznego popołudnia! :))



14 komentarzy:

  1. uwielbiam dezodorant Alterry. Dla mnie jest najskuteczniejszym naturalnym produktem tego typu :)
    Dobry wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe zakupy. Zastanawiam się jak spisze się dezodorant w chusteczce. Ładny kolor ma ta pomadka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cały czas zastanawiam się jak się korzysta z tych płytek do stępelków ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. ja sobie muszę w końcu zakupić tą osławioną altere ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bym się chętnie dowiedziała jak się sprawuje ten dezodorant z Alterry, bo od dawna mam w zamiarze go zakupić :) i ten dezodorant w chusteczce tez fajna sprawa może być :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomadka z Essence rządzi! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma to jak zakupki :D toperek mam i bardzo mi się podoba efekt jaki daje :) tylko wydaje mi się ze trochę skraca żywotność lakierów :P
    Pomadka u nie niestety u mnie się nie sprawdzila bo jestem szminko-rzarlokiem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny ten matowy lakier, rozglądałam się jż za takim i nigdzie nie mogę znalescc:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna szminka. Posiadam ten dezodorant crystal w kulce z granatem i jestem niego zadowolona tylko, że jest bardzo wodnisty i czasami się wylewa, gdy nim potrząsnę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem opinii o dezodorancie Alterra.
    Zostałaś otagowana http://semperfemina.blogspot.com/2012/05/moj-pierwszy-tag-11-pytan.html :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostałaś otagowana http://we-love-in-cosmetics.blogspot.com/2012/05/tag-11-questions.html :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I znowu zostałaś otagowana - TAG wiem co jem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Great post!
    http://kate-fashionschtick-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger