środa, 14 marca 2012

Zakupowo - BeBeauty, MIYO, Essence, Catrice

Hej!


W ubiegły weekend postanowiłam odwiedzić mój dom rodzinny. ;) Zdążyłam oczywiście oblecieć też całe miasto w celu zrobienia drobnych zakupów+odebrałam swoją paczuszkę.



W Biedronce nabyłam krem do rąk BeBeauty masłoShea & olejek kokosowy. Mam zamiar nakładać go nie na ręce, a na końcówki włosów. ;) Zobaczymy, czy będą jakieś widoczne efekty.
Ma 125 ml, kosztuje 3,xx zł., dostępny oczywiście tylko w sieci sklepów Biedronka



Do grona moich trzech cieni z MIYO dołączyły dwa kolejne- VIOLA nr 17 oraz SUNRISE nr 27.
Żółciakiem w połączeniu z białą kredką mam zamiar robić kreski na powiekach, a ten jasnofioletowy posłuży mi w makijażu, który planuję wykonać sobie na ślub siostry

 Termin przydatności:18 miesięcy





W Naturze kupiłam pędzelek do eyelinera, no i czarny eyeliner w żelu 01 Midnight in Paris. Nigdy nie używałam eyelinera, gdyż byłam pewna, że zrobiłabym sobie tym tylko szkodę :P Próbowałam już go i muszę stwierdzić, że masakry nie ma :D Nawet mogę powiedzieć, że go uwielbiam ze względu na trwałość i intensywność



No i odebrałam swoje zakupy zrobione przez Dzolls :D Jeszcze raz dzięki, Dzolls Box jest przeuroczy, zostawiłam sobie na pamiątkę :P
No więc w paczuszce były m.in cienie Catrice z edycji limitowanej Hidden World, CO2-Yes, I Wood!  oraz baza rozświetlająca Illiminating Base


Cienie ważą 4,9 g i mają termin przydatności 18 miesięcy od otwarcia.
Baza rozświetlająca ma 30 ml i ma termin przydatności 12 miesięcy.

Po lewej baza, po prawej cienie



Do następnego! ;) 

8 komentarzy:

  1. Czaiłam się na ten cień, ale go nie dorwałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trzeba było dać znać, przeca się ciągle ogłaszam, że u mnie limitki gorzej schodzą i mam możliwość zakupienia! :D

      Cieszę się Alevko, że jesteś zadowolona :* :) do usług! :)

      Usuń
  2. Ten żółty cień jest świetny! Nie bój się go, modny teraz jest to można szaleć na całego ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam ta base z Catrice ale się nie zdecydowałam :P za to w następnym miesiącu się na coś innego zdecyduje :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Daj znać jak będzie sprawował się krem na włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zakupy pierwsza klasa, teraz testuj i podziel się opinią;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam ten krem, ale używam go standardowo :D i jest fajny, dobrze się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla komentarzy starszych niż 7 dni.