23 marca

Testowanko ;D

Hej Wam!

Przychodzę do Was z informacją, że od dziś będę stosować na noc regenerujący krem do rzęs L'biotica, który wygrałam na rozdaniu u madaleine90 oraz Mileny. :) Powątpiewam w skuteczność takich specyfików, ale skoro już mam to warto go wypróbować. Przez długi czas stosowałam zwykły olejek rycynowy na rzęsy, aczkolwiek już go nie aplikuję z lenistwa, no i nie lubiłam rano tej powstającej olejowej 'mazi' wokół oczu.

zdjęcie pochodzi ze strony wizaż.pl


Także do dzieła, zdjęcia i efekty pokażę za miesiąc!

6 komentarzy:

  1. Mam ochotę na ten krem :) mam nadzieję że efekty będą:)

    OdpowiedzUsuń
  2. szczesciaro, wygralas nastepny konkurs u Brain For Sale :) Gratuluje i zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie widziałam, jakaś chwilowa dobra passa u mnie :)

      Usuń
  3. gratuluję i mam nadzieję że efekty będą pozytywne ;D
    dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej :) Ja też używałam olejku rycynowego i efekty faktycznie były, jednak tak jak u Ciebie lenistwo mnie przerosło :D Daj znać jak ci się będzie sprawdzał ten krem.
    Pozdrawiam serdecznie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem bardzo ciekawa efektów i czekam na twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger