środa, 7 marca 2012

Golden Rose-pomadki z woskiem pszczelim nr 67 oraz 125

Hej!



Jakiś czas temu  czaiłam się na pomadki właśnie z GR, gdyż słyszałam, że są dobrej jakości no i w dobrej cenie.  Nie znałam wcześniej tej marki, miałam z niej tylko lakiery Miss Selene.
No więc pewnego pięknego dnia, będąc w sąsiednim mieście w celu rozywkowo-relaksacyjnym, podjechałam autobusem do sklepu Golden Rose. ;) Chyba możecie wyobrazić sobie, co czułam, gdy tam weszłam. (RAJ!);D


Wybrałam sobie dwie pomadki: w odcieniu ciepłej czerwieni nr 67 oraz ponoć nude (tak mi sprzedawczyni powiedziała-choć dla mnie to kolor raczej korektora) nr 125. Od której zacząć? Hmmm.. dobre pytanie. J


No to może zacznijmy od czerwieni. Jest bardzo wyrazista. Tak naprawdę jeszcze ani razu nie pomalowałam się nią, wypróbowywałam tylko w domu. Trochę boję się tej intensywnej barwy…. J To chyba ze względu na to, że mam jasną cerę, myślę, że w lato, gdy twarz trochę nabierze kolorów pomadka będzie w sam raz.





A co zrobić z "korektorem"? Nie wiem, po co ją kupywałam, sama widziałam w sklepie co to za kolor. Ale chyba to wina tego, że sprzedawczyni zachęcając powiedziała, że to ostatni ‘egzemplarz’, no, a, że spieszyło mi się na autobus, to bez zastanowienia ją wzięłam . Malowałam się nią parę razy, gdy wychodziłam z domu, będąc na uczelni, itp. Jednak dla mnie jest za jasna, wyglądam niezdrowo, jak śmierć (!) Może się przełamię kiedyś i znajdę dla niej jakieś zastosowanie, np. podkład pod jakąś inną pomadkę. Bardzo podobała mi się pomadka Essence In The Nude, ładnie u mnie wyglądała, ale niestety zgubiłam ją. J






Ogółem pomadki mają termin przydatności 24 miesiące, ważą 4,2 g. Są matowe. Im więcej je nałożymy na usta, tym bardziej widać efekt ‘natłuszczenia’. Kosztują ok 8 zł. Podobają mi się opakowania, miażdżą wszystkie w podobnym przedziale cenowym-są bardzo eleganckie - coś a’la Channel. :)


Tak naprawdę jestem laikiem pomadkowym, pierwszą szminkę kupiłam w zeszłym roku na wiosnę. Mimo moich zastrzeżeń i niezdecydowania zamierzam kupić jeszcze pomadki tej marki-normalną nude oraz jakąś w neutralnych odcieniach.


2 komentarze:

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla komentarzy starszych niż 7 dni.