niedziela, 11 marca 2012

1. TAG - 7 grzechów głównych + info o rozdanku

Witam

uff no i w końcu się zabrałam za te pytania :D Ostatnio nie miałam na to zbytnio czasu, gdyż zaliczałam jeszcze ostatnie egzaminy sesyjne. No, ale teraz już jest ok, więc zaczynamy zabawę!

Otagowała mnie Dzolls-nie wiem czy mam Ci dziękować, bo pytania nie są za fajne. :P

Zasady:

1. Odpowiedz na 7 pytań;
2. Utwórz osobny post oraz zamieść informację, kto Cię otagował;
3. Przekaż zabawę innym blogerkom




I Chciwość.
Najdroższy kosmetyk jaki kupiłaś, najtańszy jaki posiadasz? 


Najdroższy kosmetyk?-tu jest problem. Bo nie mam potrzeby kupowania drogich kosmetyków, więc takiego po prostu nie mam. ;) No, ale coś tu trzeba napisać-kiedyś kupiłam w promocji Mexx Nice za 30 zł.
Najtańszy-ojj, pełno ich u mnie ;) Ale najtańszym i zarazem największym jest... MLEKO :) Takie spożywcze, najzwyklejsze 3,2 % :) Kwestia 2 zł z groszami :D Daję go wieczorem na oczyszczoną twarz, czekam średnio 10 min aż przeschnie, no i nakładam na niego krem.




II Gniew
Których kosmetyków nienawidzisz, a które uwielbiasz? Jaki kosmetyk był najtrudniejszy do zdobycia? 


Nienawidzę kosmetyków, które szybko tracą swoją wartość, czyli szybko wysychają, ulatniają, są nieekonomiczne. Ponadto jeżeli chodzi o cienie nie lubię, gdy są bardzo słabo napigmentowane, :)
A uwielbiam wszystkie, które nie posiadają cech powyższych :) Lubię, gdy ładnie pachną, ponadto uwielbiam kosmetyki naturalne.
Najtrudniejszy do zdobycia? Oczywiście rozświetlacz z limitowanej edycji Essence-Crystalliced. Aczkolwiek aktualnie posiadam bazę rozświetlającą z  limitowanej edycji Catrice- Hidden World, mam nadzieję, że sprawdzi się w roli rozświetlacza. :)




III Obżarstwo
Jakie kosmetyki są Twoim zdaniem najpyszniejsze? 


Tutaj chyba nie będę zbytnio oryginalna-wszelakie balsamy, żele i mleczka pod prysznic, błyszczyki.



IV Lenistwo
Których kosmetyków nie używasz z lenistwa? 

Z lenistwa i z powodu zaawansowanej sklerozy nie używam za często balsamów, maseł do ciała, kremów do rąk, itp. Aczkolwiek pracuję nad tym. :D




V Duma
Który kosmetyk daje Ci najwięcej pewności siebie?


Czyli takie kosmetyki, bez których nie wyruszam z domu-oczywiście tusz, czarna kredka do oczu no i lakiery do paznokci! :)




VI Pożądanie
Jakie atrybuty uważasz za najatrakcyjniejsze u płci przeciwnej?


Poczucie humoru, uśmiech i dobra nawijka. :)




VII Zazdrość
Jakie kosmetyki lubisz dostawać w prezencie?


Takie, które wcześniej sobie wybiorę. :) Nie lubię nietrafionych prezentów, a jeśli chodzi o kosmetyki to to niestety często się zdarza :D




Otagować to ja w sumie nie mam kogo, więc zapraszam wszystkich na chwilę refleksji. :)



w którym sama biorę udział. :) 



4 komentarze:

  1. Na temat lenistwa i obżarstwa to coś wiem...haha

    OdpowiedzUsuń
  2. No Alevko, ciekawie, ciekawie :P
    Puściłam CI ten tag w ramach rozkręcania i tego, ze mi się też nie podobał :P
    Daj znać jak ta baza, strasznie mnie interesuje, nie pamiętam, czy oglądałam tester, a tej Twojej nie chciałam otwierać :P

    OdpowiedzUsuń
  3. No jaszka, że dam znać :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla komentarzy starszych niż 7 dni.