29 lutego

Zakupy!

Czuć już wiosnę, prawda? 9 stopni, świeci słońce-idealna pogoda na zakupy :D A więc i w poprzednią sobotę i dzisiaj postanowiłam się przewietrzyć i ruszyłam w stronę sklepów. Ale co tu się rozpisywać :



Dwa pierwsze kupiłam wczoraj ( pierwszy-2,49 zł, drugi-3,69 zł ) a dwa ostatnie w sobotę ( oba po 3,69 zł )



Hmmm lubię od czasu do czasu takie intensywne zapachy :D A tak poza tym to do Ziaji mam straszną słabość :) ( ceny nie pamiętam )




Masełka z Isany.... Taaak wizażowy wątek i ogólny szaał :D Ogromna radość za niecałe 5 zł x 2 xD Aczkolwiek jeszcze ich nie próbowałam



Lakier z Wibo nr 344, 2,99 zł



Pękacz z Wibo Crodocile Skin z promocji za niecałe 5 zł, 4,79 chyba + kawałek palca na którym paznokieć pomalowany jest właśnie tym lakierem ( nie przerażać się, gdyż to jest już jego 4 dzień :D ) To chyba najładniejszy pękacz jaki kiedykolwiek miałam.... Fakt, trzeba się trochę namęczyć, ale efekt jest cudowny, jak za taką cenę.

Poza tym kupiłam torebkę-kuferek z H&M (<3), buty z Reeboka (z przeceny, więc nie mogłam się oprzeć :D), no i kapsułki-DermoSkrzypForte i Beta-Karoten. Aaa no i L'Biotica dla pewnej Wizażanko-Blogerki :D


A to mój skromny, dzienny, szybki makijażyk:




+ nieokiełznane moje brwi :D
coś mi jakby nierówno wyszedł na drugim zdjęciu :D Ale tak naprawdę było ok, nie wiem czy to wina światła, ustawienia, czy czegoś innego :D

Dobra biorę się za matę, bo nigdy jej nie zaliczę.


Adios!

2 komentarze:

  1. Świetne masz rzęsy :). Kupiłam masełko Isany, ale mnie nie rozwala

    OdpowiedzUsuń
  2. ha ha ha też mam dwa masla z Isany XD

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, dziękuję za każdy komentarz :)
Nie musisz wpisywać w nim adresu swojego bloga, zawsze wchodzę na blogi komentujących :))
Moderacja włączona jest dla postów starszych niż 7 dni.

Copyright © 2016 alleve - blog o kosmetykach , Blogger